UĞURLAR OLSUN..

23.1.09

Korkmadan öldük ey halkım;
Unutma bizi...
Bir gün mezarlarımızda
Güller açacak ey halkım;
Unutma bizi...
Bir gün sesimiz hepinizin
Kulaklarında yankılanacak
Ey halkım;
Unutma bizi...
Özgürlüğe adanmış bir top
Çiçek gibiyiz şimdi;
Hep birlikteyiz ey halkım
Unutma bizi;
Unutma bizi;

Unutma bizi;
Unutma bizi...

Uğur MUMCU
Sesleniş
25 Ağustos 1975

'Diğerleri' gibi olmadığı için susturulduğundan bugüne 16 yıl geçti, 16 koca yıl..
Gazeteci, yazar, aydın, cumhuriyetimizin ve devrimlerimizin gerçek ve korkusuz savunucusu Uğur Mumcu.. Bunca meziyeti dürüstçe taşıdığı için belki de faili meçhul kaldı, tam 16 yıldır..
Ve bugün sadece hain saldırıların son bulmasını umut edebiliyorum ben..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tatilimiz güzel gidiyor. Dün 12 saat! gezdiğimiz için bugün dinleniyoruz. Yarın San Diego'ya geçeceğiz. Pazar akşam tekrar Los Angeles, pazartesi akşam ise evimizdeyiz.


11 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Unutmadık, unutturmayacağız Nazo! Tatilinizin iyi geçmesine sevindim. Dönüşte bol foto bekliyorum...

Jojee dedi ki...

Her doğru söyleyen susturuldu bizim devletimizde!kimse sorumlusunu bulmadı ya da işine geldi birilerinin bulmamak..Ah ah konuşcak çok şey varda!

Nazocum eğlendiğin ve güzel anılara sahip olduğun için sevindim.buarada seni ekledim.

Fotolarını bende bekliyorum.

Girls On Blog dedi ki...

Ah aH N@zocum ne guzel yazmissin ve de hatirlayip hatirlatmissin...O faili bulunacak mi acaba?!
Guzel zamanlar gecirin :)

Nazpek dedi ki...

unutturmadığın için teşekkürler.

Flame dedi ki...

İçimiz yakan kalbimizi dağlayan bir isim UĞUR MUMCU. Unutmayacağız...

----------

Nazocum; tatile devam o zaman :) İyi eğlenceler...

yass dedi ki...

nazosumm, ıste bu ergenekon ıle aslında kısı olarak bılınmesede kımler tarafından olduruldugu anlasıldı.. bep "bır seyler gecınen" kendını bu vatanın sahıbı sananlar yuzunden ugur mumcu toprak altında..

okulumuza ugur mumcunun kardesı soylesı yapmak ıcın gelmıstı. adamcagız o zamanlar aslında kım tarafından olduruldugunu bılıyordu..

Adsız dedi ki...

Hatırlayıp hatırlattığınız için tebrikler..Çok zor yetişen aydınlarımızın bu kadar kolayca yok edilmeye çalışılması çok acı..Düşünceleri bizlerle..daha nice yürekli,aydın,cesur uğurlar olsun..

Benim Hayatim dedi ki...

Sırf kendi gibi düşünmüyor diye bir başka insanı öldürebilecek olanları aklım almıyor bir türlü. Göz göre göre öldürülmüş hepsi. Ne büyük acı...

assortiek dedi ki...

ohh gezin bakalımmm:)
nazocum seni mimledim haberin olsun tatlım..

Merve dedi ki...

çok severdim kendisini..Allah rahmet eylesin bugün yaşıyor olsaydı kendisi içeri alınacakların başında geliyor olacaktı.. Bugünleri gördükçe kemikleri sızlıyordur eminimm :(

iyi tatiller nazocum..ne güze oradayken birçok yeri görmüş oluyorsunuz.

Tanya's dedi ki...

Yolu ışık olsun!