MELEK

20.1.09

Ayrıntılı görmek için, resmin üzerine tıklayınız!
El işi blogu olma yolunda süratle ilerlediğimin farkındayım ama ben birşeye takınca böyle oluyorum. Tüm enerjimi o şeyin yolunda tüketip, sonra sıkılıyorum.
Bu sitedekileri görünce dayanamadım. Aradığım orijinallikte etaminler var, biraz da çocuksu :)
En net görünen olduğu için meleği işledim, pek de şirin oldu. Aslında beğendiklerim daha farklıydı ama ayrıntılar net görünmediği için yapamadım. Sanırım satış yapıldığından, küçük resimler koymuşlar.


13 yorum:

gunduz68 dedi ki...

çooook güzel....bundan bende istiyorum.Etamin yapmak lazım ama elimde bitmesi gereken battaniye var.....:(

gunduz68 dedi ki...

Her seferin de böyle oluyor.Senden özenip etamin alana kadar oyalanacak birşey buluyorum.Eskisine başlayana kadar senden yeni bir iş geliyor.Haksızlık bu:(

lale kunt dedi ki...

aynı böyleyim, kafaya takmayayım bıkana kadar yapar sonra da yıllarca bir daha elimi sürmem.. aslında ben de etamine merak saldım, fakat ulvi bir görev için :)) yapıp sonra başka birşeyde kullanmak istiyorum..
şu siteyi inceleyeyim hemen..

bu arada yorumumun asıl amacını unutuyordum nerdeyse, çok güzel olmuş eline sağlık!

nergisce dedi ki...

cooook güzel:) sen bu isi süper yapiyorsun:)

Jojee dedi ki...

melek etamini sen mi yaptın müthiş olmuşşş:) bende isterim:)

nazo dedi ki...

** Gündüzcüm çünkü bende zamandan bol birşey yok :)) Aslında hızlı yapmıyorum. Koltuğun üzerinde sürünüyor birkaç gün, sonra gaza gelip sabaha kadar yapıyorum falan. Dengeyi tutturamadım henüz :p Beğendiğine sevindim canım..

** Öyle mi Lale Hanımm, nerede kullanacaksınız bakayım?? :)) Verdiğim sitedeki kedili modeller çok şirin ama pek net değil. Teşekkür ederim beğendiğin için..

** Yok be Nergiscim, o kadar değil :) Sen de yapsana! Bittiğinde göreceksin, oluşmuş olan şekil sevindirecek seni..

** Jojeecim ben yaptım :) O kadar büyük değil, yapabilirsin rahatlıkla..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oyyy oyyy Nazom cok seker bunlar :)) Bende mi yapsam diyorum, gordukce boyle icim gidiyor vallahi :)) Ellerine saglik Nazocum :))

Haydins dedi ki...

Cok sirin olmus..Saclarina ne olmus bu melegin elektriklenmis galiba biraz krem sursun :)

nazo dedi ki...

** Yap tabii ya Moonishim :)) Teşekkür ederim..

** Haydinscim ne yapsın melek, insanlara yardım etmekten kendine vakit ayıramıyor ki :))Teşekkür ederim..

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Çok güzel olmuş, renklere bayıldım.

Gözde dedi ki...

Bence bu etamin işi tam senlikmiş... Çok şekerr, renklerde yine harika yine harikaaa

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayy deliricem yaa çok güzel bu etaminlerin hepsiii..meleğe de bayıldım.tam bana göre yaa ben melek çook seviyorum.yani nazocum sonunda beni de etamin manyağı yapıcan sen..öptüm senii

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çooook güzel. ben de aldım başladım ama saya saya yapmak ölüm gibi. Hazırı yok mu motifin sende? Sevgiler...