2009 MERHABA

2.1.09

Yeni yılın ilk gününden merhaba diyecektim; ama Türkiye'de 2 Ocak çoktan oldu. Yeni yıl dileklerim gerçekleşiyor işte, zaman çabucak geçmeye başladı bile :)
Dün akşam arkadaşlarımızla güzel bir yemek yedik evde, ardından dışarı çıktık. Vegas'taki ilk ve son yeni yıl gecesinde kapalı bir mekanda olmak istemedik. Farklı birşey beklemiyorduk zaten ama yine de memnun kaldığımızı söyleyemem. Daha çok gençlerin oluşturduğu ama çocuklu ailelerin ve yaşlıların da olduğu büyük bir kalabalık vardı. Araba park edecek yer yoktu, yol kenarında bir yere park etmek zorunda kaldık. Sonra yürüdük, yürüdük.. İlk başlarda gayet normaldi, insanlar kendi aralarında eğleniyordu. Saat 00:00 olduğunda, içkinin de etkisiyle gereksiz davranışlar sergilemeye başladılar her toplumda olduğu gibi. Biz de onları izleyerek kısa bir zaman geçirdik ve eve döndük. Taksim'de yaşanan çirkin olayların çok daha fazlasını gözlerimle gördüm. Gördüklerimi saymazsam, benim için güzel bir geceydi. Herşeyden önemlisi eşimleydim ve mutluydum. Bu yılda böyle farklı bir gece yaşamış olduk ama burada yaşasaydım, bir yeni yıla daha dışarıda girer miydim? Kocaman hayır! En güzeli sevdiğimiz insanlarla evde toplanmak, her sene yaptığımız gibi.
Bunlarda yeni yıl akşamından kareler;
Sabah ise fotoğraflar arasında gördüğünüz börekle kahvaltı yaptık. Bulgarlar yeni yıla girer girmez ya da yeni yılın ilk sabahı Bulgar feta peyniri ile yapılan böreğin her bir dilimine bir kısmet koyarlarmış. Bir dilimde para, diğerlerinde de şu bizim falım sakızlardan çıkan dileklere benzer dileklerin yazdığı dilekler vardı. İki dilim aldım ve kısmetime; gökkuşağının çıkmasını istiyorsan, yağmur altında yürü ve yaşamda tek ihtiyacın olan sevgi çıktı :)
Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum şimdiden..


11 yorum:

serrose dedi ki...

Canim kartin ve hediylerim geldi cok tesekkur ederim cok surpriz oldu.
Kullanmaya kiyamiyorum :)

canim bana adresini yollarsan sevinirim Amerikaya mi yollayayim yoksa?

nazo dedi ki...

** Çok sevindim Serrose, yaşasın ulaşmış. Beğenmene ayrıca sevindim. Benim Tr.de belli bir adresim yok henüz. Buraya gönderebilirsin ama tabii ki hiç gerek yok. Öpüyorum canım..

yass dedi ki...

nazocmm mutlu yıllarr....

ayrıca keske yazsan aslında gorduklerını.. burda ne olsa "ahh bız turkler" oluyorya uyuz oluyorum.. bız sadece gosterdıgımız ıcın sucluyuz 10 tacız oluyor butun bır halk suclanıyor.. ama bu her yerde fazlasıyla var.. sınır bı durum..

Gizem. dedi ki...

ohh ne güzel bir giriş olmuş:)ve dilek pek anlamlıymış;)

Flame dedi ki...

Ben balayında Bodrumda karşılaşmıştım böyle bir manzarayla Halikarnas Disco'da Turistler sapıtmıştı kendimizi dışarı zor atmıştık.

Yemekler güzelmiş heralde silinip süpürülmüş bakıyorum tabaklar :)

Dileğini de çok sevdim bu arada :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Sevdigin yaninda ya daha ne olsun Nazom :)) Zaman istediginden de cabuk gecsin tum dileklerin gercek olana kadar :)) Kocaman opuyorum seni :))

el*ff dedi ki...

EVDE YA DA DIŞARDA NERDE OLDUĞUNUN PEK ÖNEMİ YOK ASLINDA SEVDİĞİN YANINDA OLDUĞUNDA HER YER ÇOK GÜZEL OLUYOR ZATEN :))
2009 DA GÖKKUŞAĞI HEP SENİNLE OLSUN :))

ayci dedi ki...

sevgili nazom,

haberlerde yine taksim haberlerini gördükten sonra, aynisini bende düsündüm.
taciz diyoruz ya, aslinda bir cok ülkede taciz olarak gecmiyor bile taksimde olanlar.

gayet normal. hele birde karnevali görsen.

biz millet olarak cok düskünüz namusumuza, oramiza buramiza.

avrupda olanlarda hosuma gitmiyor.

bir ortasi yok mu bunun?

nazo dedi ki...

** Yasscım, gördüklerimi yazmak için argo kelimeler kullanmam gerekeceği için yazmadım. Zaten az çok tahmin eder herkes. Din, ırk, kültür, uygarlık, gelişmişlik... tüm bunlarla ilgisi yok durumların. Tüm toplumlarda bu tür insanlar! mevcut.

** Ya sorma Pammuk, dilekler böyle lay lay lom çıktı :)

** Alevcim gözünden de kaçmıyor. Ben de farkettim resimlerde, aç kurtlarız biz :)

** :)) Moonsuncum teşekkür ederimmm, öptümmm..

** Kesinlikel Elifcim, pek çok şey görmezden geliniyor öyle olunca.. Mutlu yıllar sana da..

** Aycicim, dediğin gibi Tr dışındaki yerlerde normal karşılandığı için bizim ülkemiz barbar oluyor.. Valla ortası sen, ben işte :))

a. gizem dedi ki...

evet dediğim gibi kartım ve hediyelerimmm geldiiii benim de :)
kıyamadım dokunmaya falan :P
çok teşekkürler nazo:)
fotolar çok şirin yaw!
bi de sizin kadar birbirine yakışan bi çift var mı lütfen biri soruma cevap versinnnn?
gülüşlerinize hayranım ya:)

nazo dedi ki...

** Gizemmm,
Utandırma bizi yahu :) Postaya inan çok sevindim, kaybolur falan diye ulaşma anını iple çekiyorum. Çok bişey yok elbette ama yine ulaşsın istiyorum işte :) Beğendiğine sevindimm. Öptüm çook..