BEVERLY HILLS & HOLLYWOOD

28.1.09

Önce broşürler toplanır. Ne, nerede, en kolay ulaşım nasıl? gibi sorulara cevaplar bulunur. Her yeri görmemiz lazım şeklinde kısa bir panik durumu yaşanır ve bunun mümkün olmayacağı anlaşılır. Ardından başlanır...

İlk durak Beverly Hills, yemyeşil kocaman bir alan, harika bahçe düzenlemeleri, tepelere kadar uzanan göz alıcı evler... Ağaçlar yüzyıllık ama çok iyi korunmuş. Filmlerde gördüğümüz güzel evler ile ünlülerin malikaneleri daha yukarılarda. Biz küçük bir alanı turladık, o kadarı bile yetti hayran kalmamıza.


Rodeo Drive, Batı yakasının ünlü alışveriş caddesi.
Gucci, Chanel, Tiffany, Cartier, Stefano Ricci, Armani, Fendi, Hermes, Valentino, Miu Miu, Roberto Cavalli, Louis Vuitton ve daha pek çok dünyaca ünlü markanın mağazaları var. Son karede fotoğrafladığım vitrinlerden bir kolaj yaptım, gece çektiğim için çok net değiller.


2. durağımız Hollywood, hafta içi ve yağmurlu olmasına rağmen oldukça kalabalıktı. Eski ünü nedeniyle bugüne kadar korunmuş; ancak pek tekin olduğunu söyleyemem. Stüdyolar uzun zaman önce kuzey Hollywood'a ve Burkbank'e taşınmış. Yine de fazlasıyla rağbet alan bir bölge.
Hollywood Boulavard'daki Walk of Fame (Şöhretler Kaldırımı)'de 2500'den fazla sinema oyuncusunun bronz yıldızlar üzerine işlenmiş adları var.

Hollywood yıldızlarının el, ayak izleri, 1927'de yapılan Mann's Chineese Theater'ın beton avlusunda ölümsüzleştirilmiş.

Oscar törenlerinin yeri olan Kodak Theater

Tepeye yerleştirilmiş ışıklı, devasa Hollywood yazısı. Kodak Theater'ın terasından çektim fotoğrafı, fazla net değil o yüzden.

O gün öğlen 12, gece 12 arası gezdik. Araç çok az kullandık, hep yürüdük. Çok güzel oldu, çok keyif aldık ama günlerdir evde oturmanın verdiği tembellikle ertesi gün her yerimiz ağrıyordu. O yüzden birgün ara verdik ve dinlendik. 3. gün LA'e 2,5 saat mesafedeki San Diego'ya gittik. En az LA kadar güzeldi orası da..
Yarın San Diego ile devam edeceğiz...


16 yorum:

serrose dedi ki...

Ben bu postu cok sevdim
daha cok gez nazo daha cok yaz nazo
daha cok resim ekle nazo :))))
kocaman sevgiler nazo :)

Haydins dedi ki...

Superrr..Evlere bittim cook guzeller..Oh sayende bizde gezdik :)

NzlGl dedi ki...

Bu gezide muhteşemdi :))
teşekkürler nazom
sevgiler

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Beverly Hills çok güzelmiş gerçekten! Evler süper! San Diego'yu da merak ediyorum ben:))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Fotograflar cok guzel Nazom, ben su Walk of Fame'i gormeyi cok istiyorum :)) yani insallah bir gun :))

Flame dedi ki...

Evlere Bayıldım,
Yeşile doyamadım,
Aklım vitrinlerde kaldı...

offf ki ne offf Nazoo bekliyoruz arkası yarın'ı :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

valla çok heyecanlı oldu okumak...evlerin herbiri harika duruyor...arkası yarın demek ??

Adsız dedi ki...

gitmiş kadar oldum valla :) süper oldu bu. ama çatır diye çatlıycam şimdi kıskançlıktan.ee kimleseye rastlamadınızmı gezerken.

Adsız dedi ki...

evler süper nazo. kıs sayende bizde görüyoruz. tadını çıkar bol bol gez hayır işliyorsun.

ZencefilliÇörek dedi ki...

canım harika gezmişsiniz, resımler de cok guzel:) bana da tekrar hatirlattin oralari :) tesekkurler..

babegazelle dedi ki...

oyy nazocum ben bayılıorum senin şu gezi fotolrına gezmiş kadar oluyorum saol bebik:D

ayci dedi ki...

walk of fame´de benim adimi unutmuslar - cok ayip etmisler - vallahi kirildim!

gunduz68 dedi ki...

ömür denilen şey bu vlerde artar sanırım.Eskiden amerikaya karşı bir antipatim vardı ama şimdi oraları görmek bana nasip olsa diyorum:)

Girls On Blog dedi ki...

Harikaaa bir gezi ve fotolar:) Bayildimm....tadini cikartin:)
Sevgiler

AskinAy dedi ki...

Resimler cok güzeller,paylasim icin tesekkürler,,sevgiler...

Tanya's dedi ki...

Oh..şahane..gezi nefis..hep gez cok yaz..ama beni de götür hehehe