BENİM YOL HİKAYELERİM BİTMEZ!

18.3.10

Daha önce de yazmıştım ama yolculuklara devam ettikçe, gariplikleri de aynı hızla çekiyorum üstüme :)
Ankara yollarındaki son hikayemin başrolünü jandarmalar, ben ve meraklı teyze paylaşıyoruz. Teyze benden yarım saat sonra falan binmiş, uyuduğum için biniş anını hatırlamıyorum. Bir ara gözümü açtım, açmamla öğrencisin heralde demesi bir oldu. Uyku sersemi hayır dedim, tekrar kapattım gözümü.. Merakı kursağında kaldı haliyle.. Sonra uyandım, kar yağıyordu. Teyze "kar da başladı, kış geri geldi, Nerelisin?" dedi. Kar, kış derken memleketten girecek ve başlayacak sorulara ama yemezler. Duymamazlıktan geldim. Ben yolculuk sırasında yanımda oturan kişiyle konuşmam, bu konuda çok yabaniyim, hiç sevmiyorum tanımadığım kişilere hayatımı anlatmayı. Neyse daha sonra jandarmalar durdurdu ve kimliklere bakacaklarını söylediler. Verdik kimliklerimizi ama teyzeden almadılar. Panik oldu, sanki kimlik almaları iyi birşey gibi, niye benimkini almadılar, seninkini de aldılar falan dedi. Ben de yaşla ilgilidir belki dedim. Durdu durdu, asker kaçağı arıyorlar bunlar dedi. "Hıııı, ben de asker kaçağıyım zaten kırmızı kimliğimle" diyemedim. Kafamı çevirdim öbür tarafa, bekledim. Sonra jandarma tekrar geldi, kimliklerimizi vermeye. Teyzem atladı hemen, "bu kızında var, bu kızında var" dedi. Teyzeyle bakıştık, ben sustum, teyze kimliğimi verdi, ben yine sustum ve yeni durumlara imkan vermememek adına hemen kapadım gözlerimi.. Aklıma da şu şarkı takıldı, hiç sevmezdim oysa. Meğer anlam kazanacağı günü bekliyormuş :p
İşte böyle.. Bakalım daha niceleriyle karşılacağım? :)


11 yorum:

Flame dedi ki...

Al benden de o kadar! Ben bir de kuaför muhabbetlerini sevmiyorum. Hem saçımı kesiyor ya da boyuyor her neyse hemde nerde çalışıyorsun, ne iş yapıyorsun yok bilmem ne falan vıdı vıdı soru soruyorrr!! Susun yahuu :p

tuku dedi ki...

:D nazo takılan şarkıyı dinlemek için çayı döktüm klavyeme şuannnn,hep o teysenin yüzünden haha

pearl dedi ki...

Öldüm gülmekten hehehe:) bende nefret ederim bir daha görmeyeceğim bir insana neden kendimle ilgili birşeyler anlatayım ki??

Haydins dedi ki...

Ben üni'deyken otobüs seyahatlerimde yalnızsam konuşmak isteyenlere yazardım bir sürü :)) Bir daha nerde görcem diye keyfini çıkarırdım :))Ben uyuyamam da otobüste :)

CEYLAN dedi ki...

eskiden bendeotobüsebinerken korkardım ama artık kızımla yolculuk yaptıgım için yan koltugu sürekli 3 yaşındaki kızıma alıyorum.kurtuldum anlicağınız...

n@zo dedi ki...

* Alev, sorma canım.. Aynı düşüncedeyim ;)

* Tukucum, bak işte gördün mü? Ben de gıcık oldum iyice :))

* Pearl, bence de :)) Konuşmadığını görüp, üsteleyenlere iyice sinir oluyorum :)

* Haydins, komikmiş :)) Ben onu da beceremem, zaten hep uyurumm :)

* Ceylan, ben de eşimle yolculuk yapacaksam çok mutlu oluyorum ya da yanıma kimse oturmuyorsa ;)

ozlem dedi ki...

off sadece otobüsteki teyzeler mi, ya muhabbet delisi taksi şöförleri, off :)) bi de ben kokan, pis biri yerine konuşkan birini tercih ederim yaf ;)

n@zo dedi ki...

* Ay Özlem bir de o var di mi? Haklısın galiba, bak o türe rastlamadım henüz :)

sihirli eller dedi ki...

bende hiç sevmem yanımda konuşanları.
üstelik önce şöyle bir bakıp nerelisin bizim oralılara benziyorsun diye başlayan muhabbetler ...
gerçekten çok sıkıcı.
öyle teyze gibi tipleri bende çok çekiyorum kendime.

Zeynep A. dedi ki...

Var böyle yasli teyzeler, sanirim canlari cok SIKILIYOR ondan böyle yapiyorlar =) Heralde bana ögrencimisin diye sorsa sevinçten konusmaya baslardim kesin (hani genç göstermekten ötürü, cünkü kendimi bildim bileli yasimdan büyük gösteririm) Diger türlü ben de yabaniyimdir, pek konusmam gözümün tutmadigi kisilerle. Asker kaçagi=P haha!!

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayy canım ya harika yazmışsın valla benimde onlarcası geldi aklıma unutmadığım. Ben de çok uzun sohbetleri sevmiyorum öyle. ufak tefek olsa tamam ama ayyy bütün hayat hkayesin soruyor kimisi daral geçiriyorum bu teyze de türünün tek örneği herhalde.ne panik ne panik..güldüm ben de valla sayende..:)
sevgiler canım