GÜNDEM, BEN, KİTAP, NETBOOK, FİLM

8.3.10

Güzel geçen hafta sonundan sonra yeni hafta güzel başlayacak derken yeni bir deprem haberi, artan ölü sayısı, göçük altında kalanları bekleyen donma tehlikesi, korku, panik, geçmişten ders alamama.. Üzüldüm.. Ders alamama demişken şuan deprem olsa, benim bilgilerim de yeterli değil eminim ve kişilik olarak da soğukkanlı değilim zaten.. Çok feci.. Evini, ailesini kaybedenler için zaten en kötüsü oldu ama geride kalanların yarası çabuk sarılır umarım..
*
Hafta sonu güzel geçti.. Hep evdeydik ve ben hava soğukken evde geçen hafta sonlarını çok seviyorum. Cumadan başlayan bir sevinç hakimdi. Çünkü ne zamandır istediğim netbook, eşimin süper sürprizi ile benim oldu. Hem Samsung, hem beyaz, hem şarjı uzun süre gidiyor.. Sadece almayı düşünenler için minik bir uyarı.. Ürün özellilerinde şarj süresi için 12 saate kadar yazıyor ama maksimum süre, kullanıma göre değişmekle birlikte 7-8 saat. Ben 3 gündür kullanıyorum. Blog okudum, video izledim, oyun oynamadım, 1-2 saat beklemeye aldım ve yaklaşık 7,5 saat gitti. Memnun muyum? Kesinlikle evet, şarjı 2-3 saat bile gitmeyen dizüstünden sonra özellikle ;)
Kılıf arıyorum şimdi. Askılı ve renkli.. Varsa fikri olan, yazabilir!
*
Malum Oscar ödül töreni yapıldı. Kim ne giymiş, tören nasılmış vs. ilgilenmiyorum. Zaten bu yıl hiçbir aday filmi izlememiştim. O yüzden fikrim yoktu ama Avatar'ın en iyi film ödülünü alamamış olmasına sevindim. Filme gıcığım var; hala 3 boyutlu izleme şansını yakalayamadığım için olabilir :p
*
Utanarak söylüyorum ki; 2010 Ocak'tan beri sadece bir kitap okudum. Onu da burada yazmıştım. Sonra Kayıp Sembol'e başladım, kafamı mı toplayamadım, kitap mı sarmadı anlamadım. Hiç huyum olmamasına rağmen yarım bıraktım ama ona bir şans daha vereceğim. Çünkü eşim 2 günde bitirdi.
Sonra İ. Oktay Anar'dan Puslu Kıtalar Atlası'na başladım. Onun da ilk 20 sayfasını okuyup, bıraktım. Bu kitabı okumalı mıyım bilmiyorum. Aslında hakkında okuduğum yorumlar hep olumluydu ama sanırım ben masalsı kitapları sevmiyorum. Gerçi 20 sayfa yorum yapmak için yeterli değil :( Bu kitap hakkında fikri olan var mı?
Bu hafta, bu böyle gitmez deyip yeni kitaplar alacağım ve eskisi gibi devam edeceğim okumaya, ~umarım~
*
Kadınlar günü bugün malumunuz.. Kutlu olsun, mutlu olsun.. Bu kadarı olağan da "kadınlar gününde taciz" başlığı nedir? Taciz eden mahlukat 'kadınlar gününde yapmayayım şunu, yılın 364 günü zaten benim' deme yetisine mi sahip olmalı sizce? Bir gün bari rahat etsin zavallılar diye düşünmediği için mi suçlu sadece? Bu tıpkı "ramazan ayında hırsızlık yaptı" gibi.. Diğer günler yapsa daha az suçlu olacak sanki..

İşte böyle, daldan dala atladım ve nihayet bitirdim.
Haftanın kalan günleri güzel geçer umarım..


13 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Nazo'cum,
Öncelikle netbookunu güle güle kullan.Ben de netbook kullanıyorum ve çok memnunum,çok rahat oluyor bence.
Puslu Kıtalar Atlası'nı mutlaka oku,şiddetle tavsiye ederim.Ben çok ama çok beğenmiştim,blogumda da yazmıştım hatta.

turkuaz kıyılar dedi ki...

Netbook'unu güle güle kullan şekerim:)

sen daldan dala yazmışsın, ben keyifle okudum:)

iyi haftalar canım...

Adsız dedi ki...

güle güle kullan netbook'unu. dizi olayına dün takip ettiğim bir blogda rastladım aşağılar derecede yazıları çok üzücüydü.. dizi izlemiyorum diyenler izleyenlerden daha çok izliyorlar ama bunu bir türlü günahmış ! gibi saklıyor ve inkar ediyorlar.. sonrası ise böyle garip yazılar yazıyorlar. katılıyorum çok güzel yazmışsın kısada olsa bu konuda =)

Lil' Jessica dedi ki...

Yine ne de güzel ifade etmişsiniz herşeyi.Çok doğru şeyler yazmışsınız,ben de diziler ve film konusunda sizinle hemfikirim.
Onun dışında netbook hayırlı olsun güle güle kullanın,artık daha sık yazılar yazın blogda : )
Umarım haftanız da çok güzel geçer...

Arzu dedi ki...

Güle Güle kullan yeni cicini
Guzel yazılar yazıp daha fazla insan kitlesine hitap edersin insallah.
Boyle anlamlı bir gunde hediye alman cok hos olmus. eşin işini biliyor :o)))
Kadınlar günümüz kutlu olun
Sevgiler

nazo dedi ki...

* Canancım haklısın canım.. Okula götürüyorum hergün, şimdi büyük kolaylık olacak.. Kitabı tavsiye ettiğini, hatırlıyorum, hatta başlayacağım diye yorum yazmıştım sana.. Biraz ara verip, yeniden okuyayım en iyisi..

Turkuaz kıyılar, sağol canım ;)

* Handan, herkes izlemiyor da rayting nasıl yapıyor diziler.. Tıpkı AKP kimsenin oy vermemesi gibi :) İzliyorsan izliyorsundur.. :)

* Toz Pembe Dünyamdan, çok teşekkür ederim. Sevgiler..

* Arzu, umarım ;) evet tesadüf oldu ama özel bir anlamı yoktu :)

Yeşim dedi ki...

Nazocuğum, netbookun hayırlı olsun, eşini bu ince düşüncesinden dolayı kutluyorum :) Elazığ'daki deprem bugünün kötü bir sürprizi oldu Allahtan ölenlere rahmet, kalanlara sabırlar diliyorum. Diziler ve Recep İvedik konusunda seninle aynı fikirdeyim. Son olarak günümüz kutlu olsun. İyi bir hafta geçirmen dileğiyle...
Sevgiler...

NzlGl dedi ki...

Sevgili nazocum

Sayfana sık sık uğrayamıyorum. Bu gün fırsatım oldu.
Netbook'un hayırlı olsun güle güle kullan canım.
En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere
kocaman sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Güzel günlerde kullan netbook'u .
Kılıf niye arıyorsun sen yaparsın keçelerden kokoşundan bir tane

Unknown dedi ki...

http://modaerator.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulu.html

ödülün var nazo

Hayatın Ressamı dedi ki...

netbook'unu güle güle kullan bende istiyorum.Recep İvediK'i izledim çok güldümkafam dağıldı beğendim.
Dizilerden 1-2 tane zamanım olursa bakıyorum ama asla Aşkı memnu değil o kavak yelleri ve canım ailem.Uğur yücel Aşıgıyımdırda biraz.
Ama malüm işlerimiden dolayı evin yolunu zor buluyoruz bırak dizi izlemeyi.
Kitaplarımda her an çantamda nerede fırsat bulursam 2-4 satır okumak için bile açıyorum.
işte uzun posta uzun yorum:))

Demet / Demetoloji dedi ki...

netbook'unu gule gule kullan nazocum , insallah benim de olur bir gun :)) laptop tan fenalik geldi :D

Çilekli pasta dedi ki...

Öncelikle netbook'um hayırlı olsun. Puslu kıtalar atlasına devam etmelisin benim favori kitaplarımdan ilerleyen sayfalarda dediğimi anlayacaksın.
sevgiler