CUMARTESİ-PAZAR

28.3.10

Cumartesi kahvaltı yaptık burada. Kendimizi deniz kenarındaymışız gibi hissederek..
Baraj ama olsun, deniz gibi görünüyor.. Önemli olan hissetmek :p
Açık havada olmak, çok iyi geliyor insana.. Yaşasın sıcak hava ve tabii ki hafta sonu!
Pazar evde mayışma günü..
Geç ve uzun kahvaltı, pijamayla oturma, saç baş bi yerde, dergi, gazete, kitap okuma..
Biraz temizlik, biraz yürüyüş, akşam yemeği dışarıdan, ohh..
Gelsin önümüzdeki hafta sonu..
Kapı süsü Paşabahçe'den.. Ben duvar süsü yaptım ama olur değil mi? Olur olur :)
İyi haftalar herkese..


9 yorum:

hersheyler dedi ki...

ama manzara süper görünüyor deniz olmasa da gerçekten deniz gibi duruyor ne güzel:)

Birileri anlatsın dedi ki...

Ohh keyifler yerinde ne güzel :)) Kedilerde çok şirinmiş güle güle kullan...

Mavi Masal dedi ki...

Gerçekten deniz gibi görünüyor.Resim de ne kadar canlı görünüyor öyle.

a. gizem dedi ki...

aaa nazocum , paşabahçe kardeşiliği diyorum ben buna :) beyaz kedili olanını da kızkardeşim bizim eve almış, seninki de çok şeker :)

Haydins dedi ki...

Aa bende cuma günü baktım durdum Paşabahçe'deki kapı süslerine, Eminönüne gidicem oradan bir bakayım sonra alırım dedim :)
Olsun su kenarı ya aynı şey sayılır :)

n@zo dedi ki...

* İnci ne yapalım işte, avutuyoruz kendimizi :)

* Birileri anlatsın, öyle canım. Çok sağol..

* Mavi Masal, deniz olmadığını söylemesem anlamazdınız di mi? :)Teşekkürler..

* Gizoş, ne güzel şeyler vardı yine.. İyi ki var Paşabahçe..

* Haydins, kedili ya çok sevdim ben :) Deniz kokusu da olsa keşke barajlarda :))

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Deniz ya da baraj boşver,manzara nefismiş!Ne güzel olmuştur orada kahvaltı,misler gibi:)

PiNaR dedi ki...

dün akşam arkadaşım da aynı süsten aldı paşabahçeden:) çok şeker güle güle kullan:)

tuku dedi ki...

Yaz gelsede piknik yapabilsek, süper görünüyor ilk foto, nevcity fena :P