KAHVE & KOLA: SEVİYORUM SİZİ

12.3.10

Kahve ve kola..
İkisini de hergün tüketiyorum.
Çok seviyorum ve korkarım ki artık bağımlıyım.
Zararları hakkında bir dolu şey biliyorum ama hiç umursamıyorum.
Fiziksel olarak kilo dışında zararını görmedim daha, o yüzden rahatım; ancak elbet birgün başlayacak vücudum sinyal vermeye..
Kahveyi hergün 2 kupa içiyorum. Yaz-kış farketmiyor.
Kola evde yoksa dayanmaya çalışıyorum ama o kadar çok canım istiyor ki..
Birkaç gündür light alıyoruz ama pek zevk aldığımı söyleyemem. Yine de kendimi teselli etmek için içiyorum..
Az önce açtım bir tane..
İlk yudumu alınca, ohh be dedim.
Hani sigara tiryakileri uzun süre içmeyip, ilk fırsatta alelacele yakıp, içerler ya aynen öyle hissettim kendimi..
Bazen diyorum keşke sigara tiryakisi falan olsaydım, en azından kilo yapmıyor..
Pöff.. En iyisi uyumak..
Yarın son iş günü..
Şimdiden iyi hafta sonları herkese..

Görsel: weheartit


21 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

kahve bana üniversite yıllarında musallat olmuştu sonradan yakamı bıraktı allahtan sigaram da yok, ama kola yerine ıce tea deneyebilirsin canım iyi hararet alıyor ya da meyveli soda o da çok güzel:)

nazo dedi ki...

* Zeynepcim, ben de kahveye o yıllarda başladım sayılır ve çok seviyorum.
Elmalı sodaya bayılırım mesela ama kolanın yeri ayrıdır. Onun yerine birşey koyamıyorum :) Böyle garip birşey işte :)
Sigarayı hiç içmiyorum; alkol sevmiyorum

selen dedi ki...

bende tam bir kola bağımlısıyım malesef tüm zararlarını bilmeme rağmen :( dolapta bulamayınca resmen gözüm dnüyor ben kesin bağımlıyım seni çok iyi anlıyorum..

turkuaz kıyılar dedi ki...

ahhh bu kafein:)
her ikisi de kafein bombası, Nazonun kalbne yazıkkkk!!!
kahveyi decaff denesen canım, en azından kalbine verdiği zarar azalır biraz.
Kolayı bırakmak içinse şu meşhur çiğ eti bir bardak kolanın içine at ve sonucu gör, gerçi ben hiç denemedim ama sonuç etkiliyormuş.

gerçi sigara yok, alkol yok, aferin sana:)

sana da güzel haftasonları Nazocum...

sine'mden dedi ki...

Amannn,boşver Nazo...Bir kötü alışkanlık da o oluversin,bişeycik olmaz.Biz Diet Colacıyız mesela:)hatta Cocacola olmazsa,olmaz...Ben değil de eşim müptelasıdır :P

tuku dedi ki...

Nazo lisede direk ilk iş kola içmekti, rastlarsam arkadaşlarıma hala içiyormusun derler ilk cümleleri, reflü oldu içemiyorum
birde selülit yapıyorya. Şuna bak miğdemin delincek olması korkutmuyorda selülit olması kesiyor :D
İçme bak selülit olursun "nezle olursun" dergibi oldu :D

Adsız dedi ki...

Bende kahveye ve kolaya malesef aşığım. Kolam öyle soğuk olmalı ki içtiğimde boğazımı yakmalı asitsiz ise asla içmem zaten kutu harici şişe kola falan içemiyorum sanki asidi yokmuş gibi geliyor.

Gizem. dedi ki...

içmeyin kızlaaar kahve mideme dokunuyo kola desen böyle içimi yakıyo gibi en iyisi ice tea:)

üzüm kuşu dedi ki...

ayy ben kolasız bir hayat düşünemiyorum aynen senin gibi zararlarını biliyorum ama dayanamıyorum illet bişi oda:)

Adsız dedi ki...

Canikom bende henüz geçen yıla kadar,nescafe ve cola ağzıma sokmazdım.Ancak ne oldu bana bilmiyorum? sabahları mutlaka kahve, öğle yemeği ile birlikte colayı mideye luklukluyorum:)İçerken kendimi çok suçlu ve bir o kadarda mutlu hissediyorum:P

lale kunt dedi ki...

cola ah o cola. gavur cola :) nasıl seviyorum adiyi yaa, bırakamıyorum ki. hatta şu an bilgisyarımın yanında bir kupa cola var :) dayanamıyorum Nazo yaa çok seviyorum.
içme diyolar bana da. içki içmem, kahve içmem, sigaram yok. e kumarım yok :p
napıcam öyle? gidip çayırda otliim bari :)

Leyla dedi ki...

http://nedenyahu.blogspot.com/2008/07/irade-diye-buna-derler.html

belki kolayı bırakman için ilham olur :) zira kola içmeyi bıraktığımda başka birbirşey yapmadan 3 ayda 8 kilo vermiştim.

nazo dedi ki...

* Selen, işte öyle.. yaşayan bilir ;)

* Turkuaz Kıyılar, kahve çok etkilemiyordur ama kola? Hiç vazgeçeceğimi sanmıyorum :)

* Sine'mden, ben de cocacolacıyım.. pepsi içmem ama diet cola'yı da çok sevmiyorum. Eşim de ben gibi ;)

* Tukucum, selülit var zaten ama takan kim :)) Mide hastalıkları kötü gerçekten, geçmiş olsun sana..

* Handan, evet işte.. kola severlerin ortak özellikleri.. gazı kaçmış kola içmem.. Buz gibi kolaya asla hayır demem :)

nazo dedi ki...

* Gizemcim, sevmemeyi isterdim ama bir kere sevince bırakamıyorsun. ice tea sevmiyorum ben de :)

* Cemre, seni anlıyorum ;)

* Pearl, ben içerken hiç suçlu hissetmem kendimi, içtikten sonra birazcık ;)

* Laleeee, bence de.. ama işte keşke kilo, selilüt vs. yapmasa keşke :) ben çikolata falan da yemem çok.. nutellayı da çok çok azalttım, kolamdan vazgeçmem!Yaşasın kola kardeşliği :)

* Leyla okudum şimdi, bravo sana! Kilo konusunda haklısın, kesin farkeder.. Azaltabilirim belki ama bırakır mıyım emin değilim ;)

MAVİ TUTKU dedi ki...

Farkındaysanız mesele yok, afiyet olsun.:)

3prenses dedi ki...

çok şükür kolayı bırakalı 5 yıl oldu.sigarayı 3 yıl ama kahveyi malesef bir günde 5-6 içiyorum:( içmeyince çıldıracak gibi oluyorum.nescafe klasik olmalı hemde.bunlar yeni bağımlılıklar.

Hayatın Ressamı dedi ki...

kolanın tadını hatırlamıyorum en son 7 sene önce 2 yudum içmiştim.
bizim eve kola girmez yasak ama bende 1 fincan nescafe 1 fincan türk kahvesi içiyorum hergün.bazenneskafe 2yi hatta 3 ü buluyor stres durumuma bağlı.
alkolde asla kullanmadığım için benim kurtarıcım kahve:((

^zeynep^ dedi ki...

gayfesiz duramayanlardanim! ama colayla aram iyi degil...

sine'mden dedi ki...

gazete okurken bir blog arkadaşımın aklıma geleceğini hiç düşünmemiştim.geçen hafta hürriyet cumartesi ekinde kahvenin faydalarını anlatıyordu,sen geldin aklıma :)

DenDen dedi ki...

bende bağımlıyım şu anda içmiyorum ama beynim ve hücrelerim tanıyor ve istiyor içmememin en büyük sebebi kilolar. 2010 ve sonrasını rejim yılları ilan ettim kendime. Kola bağımlısı olan ve bir yıl bırakan kişi 7 kilo veriyormuş, doğru verdim. Dr. Mehmet Öz'ü seyretmiştim Oprah Show'da.
Bırakmak isteyenlere kolay gelsin. tavsiye ederim

Unknown dedi ki...

kola bağımlısıyım ama gayet 52 kiloyum :)

her gün 2 kutu normal içmem gerek. ayrıca diyet ve zerodan nefret ediyorum.

bağımlılara sevgiler :)