İNSANLAR İNSANLAR ...

30.3.10

İnsanları, olayları, düzeni sürekli eleştiren bir insan evladı; nasıl olur da olumsuz eleştirilerin odağında olan, dahası o sürekli eleştirdiği tipteki insanın şakşakcısı olur?!
Demek ki, neymiş? Her insan dosdoğru olamıyormuş..
Demek ki neymiş? Öyle her ortamda, herşey için bık bık ötmemek, büyük konuşmamak gerekiyormuş..
Demek ki neymiş? Çok konuşan insanlardan, boş konuşan insanlardan koşar adım kaçmak gerekiyormuş..

Ben bunu buraya neden yazdım peki? Aklıma yazayım, unutmayayım diye..



15 yorum:

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben bu yazıdan niye çok şey aldım..benzer şeyler yaşandığından olabilir mi..bence olabilir..

ceydabural dedi ki...

bugün ilk defa blogumda uzun uzun yazdım senin dokundugun noktalara degınerek degiğin gibi insanlar....

Adsız dedi ki...

supersin!!
bende bunlari unuttugum zaman gelip burayi okuyacagim...

nazo dedi ki...

* Zeynepcim kesinlikle öyle.. O kadar çoklar ki..

* Fotğraf Penceresinden, okudum yazını canım, demek ki aynı şeyleri düşündürdü bize insanlar..

* Banucum, hepimizin çevresinde var bu insanlardan.. Keşke olmasalar tabii ki ama yine de renk işte.. Bazı şeyleri daha iyi görmemizi sağlıyorlar ;)

Adsız dedi ki...

evet insanlar bazen çok şey bildiklerini zannediyorlar ama..........allah herzaman doğru insanlarla karşılaştırmayı nasip etsin.bugün benimde canım insanlardan dolayı sıkkındı zaten yazın iyi geldi teşekkürler:)))

merybloon dedi ki...

Kendinizi de eleştirmeniz gerek ama tek taraflı olmaz bu iş.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

BU HAYATTA HERKES KENDİ KİŞİLİĞİNE YAKIŞANI YAPARMIŞ !

Laçin Tenel dedi ki...

Ben de unutursam dönüp okumak istiyorum bu yazını.
Ama bu insanları araştırmak, anlamaya çalışmak hiçbir fayda vermiyor. Dediğin gibi anladığında kaçman gerekiyor...

tuku dedi ki...

Biliyormusun birde bunları onların yüzüne karşı bile söylesen üzerlerine alınmıyorlar ben denedim, özeleştri diye birşey yok bu modellerde.

yass dedi ki...

bu insanlardan ne zaman kurtulacagız acaba:) gercekten cok cıddı bıcımde cevremı sterıl etmeyı ıstıyorum ama keske bır yolu olsa

Hayatın Ressamı dedi ki...

birileri senin canınımı sıktı yoksa?
evet unutulmaması gereken bir yazı hepimiz unuttuğumuzda dönüp dönüp okuyalım.

Hesionka dedi ki...

şekercim, o tip insanı şakşaklayanın da o insandan zerre kadar farkı yok gözümde...

aklı olan, bu durumu er ya da geç farkeder ve uzaklaşır... negatif bir insanın yanında bulunup ona yaltaklanan adamın da ya bi çıkarı vardır, ya da kendinden bir şeyler buluyordur :D

gördün mü deli bas geri :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

İyi ki yazmışsın biz de hatırlayalım hiç unutmayalım.

nazo dedi ki...

* Ceylan, ne güzel demişsin. Allah herzaman doğru insanlarla karşılaştırmayı nasip etsin.

* Merybloon, nereden biliyorsun kendimi eleştirmediğimi?

* Elçincim çok doğru söylüyorsun. Bu tipteki insanlar bu durumun üstünü örtmek için büyük konuşuyor zaten..

* Laçincim çok haklısın.. Anla ve kaç! Ne de olsa zararın neresinden dönülürse kar..

* Tukucum, işine gelmeyen birşeyi neden kabullensin ki.. Daha çok üste çıkar..
*

nazo dedi ki...

Yasscım maalesef tamamen kurtulma şansımız yok. Uzak duracağız!

* Sihirlicim, canımı sıkacak kadar önemli birileri değil hayatımda. Sadece her ortamda var olduklarını hatırlattılar bana..

* Hesi tamamen katılıyorum yorumuna..
Gördün mü deli bas geri :))

* Çocukla Çocuk, hiçbirimiz unutmayalım. Teşekkür ederim..