NETBOOK KILIFIM BÖYLE DAHA GÜZEL 1

21.3.10

Netbook'um için kılıf arıyorum demiştim ya, bulduğum kılıflar güzeldi ama benim beğendiklerim 90 lira civarındaydı. Gereksiz olacağını düşündüğümden {böyle düşündüğüm ender zamanlardan biri} orijinal kılıfının üzerini keçelerimle süslemeye karar verdim. Aklımda belirli birşey yoktu, o yüzden Etsy'de keçeden yapılmış yastıklardaki desenlere baktım ve şu linktekinin aynısını yaptım. Arka tarafına da  farklı birşey yapacağım ama onu yapana kadar bu yüzünü göstereyim dedim ;)


27 yorum:

Hesionka dedi ki...

çok güzel olmuş canım, eline sağlık ^_^ güle güle kullan!

Seddosh dedi ki...

90 lira gerçekten pahalıymış,ama bence bu eminim almaktan vazgeçtiklerinden daha güzeldir:) Çok şeker görünüyor ayrıca,eline sağlık Nazo..
Örgüden birşeyler istersen ben örüp hediye ederim sana :)

Abuk Kraker dedi ki...

harika olmuş!
ellerine sağlık,kıskandım :)

sibel dedi ki...

çok güzel olmuş 90 liran da cebine kalmış ooh güle güle kullan nazocuğum.sevgiler

Rumeysa dedi ki...

eminim siizn kılıfınız almak istediğinizden daha orjinal olmuştur..;)

elerinize sağlık..

Merve dedi ki...

Nazocumm çok çook güzel olmuş..ne kadar orijinal güle güle kullan :)

nazo dedi ki...

* Hesicim sağol canım..

* Sedacımm, çok tatlısın.. çok teşekkür ederim :) beğenmene de sevindim..

* Abuk Kraker, kıskanma canım, sana da yaparım ama kılıfını göndermen lazım ;)

* Sibel Ablacım, öyle oldu valla.. Hem içime de sindi, teşekkür ederim..

* Rumeysa, beğendiklerim de güzeldi ama benim yaptığım daha değerli tabii ki :) O paraya asklı ve kullanışlı bir çanta almak daha mantıklı, kılıf için pahalıydı..

* Merviş, beğenmene sevindim ;)

Laçin Tenel dedi ki...

Nazoo,
Bu muhteşem olmuş ama, ay bayıldım bayıldımmm

Unknown dedi ki...

Harika olmuş sevgili Nazoyla, ellerinize emeğinize sağlık.

Güzellikler sizinle olsun sevgiyle kalın...

nazo dedi ki...

* Laçinn, ay o kadar olmuş mu? :))) teşekkür ederim!

* Belgin Hanım, çok teşekkür ederim. Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Çok cici olmuş bu :) Güle güle kullan.

hersheyler dedi ki...

çok güzel olmuş içim açıldı gerçekten ellerine sağlık

B U K E T dedi ki...

Nazo çok güzel olmuş,çok beğendim eline sağlık.

Lokum Hanim dedi ki...

Inanilmaz begendim! Bence internettekilerden cok daha guzel olmus,bence bunlarin satisina da baslamalisin :)

Derya dedi ki...

Çok süper olmuş, böyle bir yetenek varken sende başka yerlerde hiç aramasaydın keşke, ellerine sağlık :)

nazo dedi ki...

* Mavi Masal, teşekkürler..

* İncicim sağol..

* Buket nerelerdesin sen? Teşekkür ederim canım..

* Zuzucum çok sevindim beğenmene, sağol.. Kılıf dikmeyi gözüm yemediği için yapamam :) Kalın, korunaklı birşey dikmek lazım.. Belki daha sonra olabilir..

* Deryacım, çok sağol canım.. Piyasadakilerde çok güzel ama ;)

Duru Günaçan dedi ki...

90 tl. lik kılıftan çok daha değerli ve güzel olmuş. ellerine sağlık:)

Syhn dedi ki...

çok tatlı olmuş bu ya!

Flame dedi ki...

Çoook ama çok ama çoook güzelll olmuşşş. Tam baharlık :p

tuku dedi ki...

Nazo süpergüzel olmuş, sen bunu yazdıgında ben içimden niye kendısı yapmıyor dıye geçirmiştim sana dışımdan da söyledimmi hatırlamıyorum ama:P

Yeşim dedi ki...

Canım harika olmuş ellerine sağlık :) bayıldım.

ceydabural dedi ki...

bencede süper olmuş :)

ozlem dedi ki...

nazocuum süpersin! çok güzel olmuş bu ellerine sağlık ;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Süpermiş:) Harikasın gerçekten:)) Yaratıcılık böyle birşey!!! Mutlu haftalar:)) Öptüm kocaman:)))

Haydins dedi ki...

Çok cici olmuş :)

HaNdE... dedi ki...

aaaaa..bayıldım bayıldım bayıldım!!!

Ess dedi ki...

gerçekten, SÜPER!
çoook hoş olmuş