MADRID | YEME İÇME

11.5.15

Madrid'de yeme içme konusunda hiç zorluk yaşamadım. "Denizden ne çıksa yerim" cilerden olduğumdan midem bayram etti ve deniz ürünü yemekten hiç sıkılmadım. 
Kahvaltı için lezzetli ve ucuz sandviçler ayrıca bir çok yerde olması sebebiyle kahve için tercihimiz Rodilla oldu. Ben de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. 

Churros deyince benim duyduğum ilk tavsiye Chocolateria San Gines (Pasadizo San Gines, 5 Madrid) idi.
Churros görünüşü tulumbaya, tadı lokmaya benzeyen bir İspanyol tatlısı. Lokma kadar ağır ve şerbetli değil. Çikolataya batırılarak yeniyor. Ankara'da da denedim daha sonra ama San Gines'deki kadar hafif değildi. 
İlk gün tesadüfen Cafe & Tapas'da yemek yedik. Dışarıdan güzel görünüyordu, yemekleri de güzel çıktı. Yemekten çok mezeleri seven biri olarak tapas oalyını çok tuttum^^ 
Bir de daha fazla şeyin tadına bakmak adına istediğimiz şeyleri ortaya söyleyip birlikte yedik 6 kişi. Hem çok ucuza yemek işini hallettik, hem de bayağı doyduk. 
Cafe & Tapas'da bir çok yerde karşımıza çıktı ve kahve için de çok tatlı bir yerdi.
Tapa Tapa ise yine gitmeden önce duyduğum yerlerden biriydi. Yalnız porsiyonları çok küçük. İçkinin yanında bir şeyler atıştırmak için güzel. Bol bol Sangria (içinde kırmızı şarap, meyve parçaları, şeker veya bal gibi bir tatlandırıcı ve rom ya da votka bulunan bir içki) içip, tapaslardan yiyince zaten doyuyorsunuz, ekstra bir şeyler yemeğe gerek kalmıyor ;)
Marcado San Miguel (Plaza Mayor'un hemen yanında), Madrid'de ki pazar yeri. Bizim bildiğimiz pazarlardan farkı sebze-meyve satışının yanında değişik tapaslar yiyebileceğiniz, bir şeyler içebileceğiniz yerler var. Pazar gezmeyi sevmeyen ben için bile çok eğlenceli bir yerdi. 
.
Yeme içme dışında ıvır zıvır bir sürü şey bulabileceğiniz bizim bir milyoncu diye tabir ettiğimiz dükkanların bir kaç level üstü olan Ale-Hop ve Tiger da uğramadan dönmeyin diyebileceğim yerlerden. 
Zara, Mango vs. hiç söylemiyorum bile. Onları zaten adım başı görmekten sıkılacaksınız. 


2 yorum:

Unknown dedi ki...

keyifli zaman geçirmişsiniz bizde keyifle okudum :)

Esra dedi ki...

ben de 4-5 ay kalmıştım Madrid'de.gercekten güzeldir.churrosu bende birkaç yerde yedim ama bencede en güzeli san ginestir.