MUTLUYUM

26.11.08


Uyandım az önce. Hava çoktan kararmış, Ahmet gitmiş.
Masanın üzerinde peynirli, domatesli, dereotlu sandviç var. Sonra bir de sımsıcak not.
Bir nota bakıyorum, bir sandviçe ve diyorum ki içimden "çok şanslıyım, çook.."

Öğlen birazcık dışarı çıktık. Ben burada saatleri sapıttığım için sabaha kadar uyanık kalıp, günün yarısını uyuyarak geçirmeye başladım. Öyle olunca biraz erken uyanınca bile feleğimi şaşırıyorum. Bugün de ucundan kıyısından öyle oldu. Eve geldiğimizde kilometrelerce yol katetmişcesine yorgundum. O yüzden biraz dinlenmek için yattım ve o 'biraz' 2 saati geçti. Ahmet çoktan gitmiş okuluna. Yalnızım şuan. Okulu haftanın iki günü. O günlerden biri de salı, yani bugün. Başka işleri de olduğu için bugün beni uzunca bir süre yalnız bırakacak. İçine sinmemiş olacak ki, bir anne şefkatiyle karnımı doyurmam için birşeyler hazırlamış. Nasıl mutlu olduğumu kelimelerle ifade edemem. Alt tarafı ekmek arası bir şey ama düşünmesi yeter değil mi? Çook kalp.



36 yorum:

Haydins dedi ki...

:) sizi seker yeni evliler sizi..Hep boyle kalin! Ama esin hazirladigi yemekler konusunda kendini gelistirsin tabi hep ayni sandvic yenmez ;)

a. gizem dedi ki...

okurken gözlerim dolacaktı, yemin ederim, bankadayım çaktırmamaya çalışıyorum nazo...
Allah mutluluğunuzu hep böyle daim etsinnn inşallah...
nazar değmesin.
biliyosun biz de bu ay 5,5 yılımızı bitirdik biliyosun
darısı bizim de başımıza, çok ozlüyorum nazoooo :(
ozlememek uzulmemek için bi yol var mı bildiğin :P

nazo dedi ki...

** Haydins teşekkür ederiz!
Aslında yapar daha farklı ve güzel şeyler ama zaman darlığından falan bu geldi galiba aklına. Bir de ben severim o yüzden ;)

** Gizem dur ağlama!! Canım benim sağol :) Özle ama üzülme. Biz daha önce de ayrı kaldık çok sefer. Hepsi de zordu. Hayal kur, parmağındaki yüzüğe bak, sizin de kavuşmanıza az kaldı. Öpüyorum..

lale kunt dedi ki...

nazocum ne güzel, çok tatlısınız ikinizde. içim sıcacık oldu sabah sabah, benim de gizoş gibi gözlerim doldu :))

çok çok tebrik ediyorum, umarım hayatınızda herşey hep bu kadar güzel olsun..
ay nazo bu yazıdan sonra daha da bir sever oldum seni, çok tatlısınız :))

NzlGl dedi ki...

UMUTTUR
SEVGİ İLE ÜRER VE GELİŞİR
VE SEVMEK YÜREK İŞİDİR
VE BÜYÜTMEK SEVDAYI
BİLEK İŞİDİR.



Yüreğinizden sevginin hiç eksilmemesi dileğiyle
nice yıllara canım nazom

ELÇİN dedi ki...

canım sabah ilk bu yazıyı okudum...
gözlerim doldu aşkolsun :)

içindeki bu heyecan hiç bitmesin inşallah
öpüyorum

Demli Hayat dedi ki...

Tebriklerrrr.

100 yaşına kadar inşallah.

nazo dedi ki...

** Lalecim, yorumunu okuyunca hop hop hoplayasım geldi. Zaten mutluyum. Gözlerin falan dolmasın! Teşekkür ederiz, çok.. Bir de ben de seni seviyorum..

** Nazlı ablacımm, ne güzel yazmışsın. Çok mutlu ettin yine beni, çok teşekkürler.. Sevgiler sana..

nazo dedi ki...

** Demli Hayat, çook teşekkürler, inşallah :)

** Elçinn, herkesin de gözü doldu. Bahane olsa da ağlasak mı diyodunuz. Neşeyle yazılmış bir yazı bu !! Çok teşekkür ederiz, İyi ki varsınız ve ortak oluyorsunuz duygularıma :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Maşallah! Nice 7 ler olsun inşallah! Daha da mutlu olun! Sandwich harika! Afiyet olsun:)

Flame dedi ki...

Ahhhh, ahhhhh
Taaa Las Vegas'tan romantizm kokuları geliyor burnuma. Hemde dere otlu :)

Çok sevindim canım, hemde o sandviçi yemiş gibi. Hep böyle mutlu olun ve hiçççç uzak kalmayın olur mu.

xoxo

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

nice mutlu senelere allah ayırmasın :) bugün benim doğum gübüm bu arada :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

nazocum,hep böyle mutlu olmanı temenni ediyorum.
hiç karşılaşmamış olsakta yazılarından iyi niyetin,samimiyetin ve asaletin farkediliyor arkadaşım..sen bunu zaten hakediyorsun..

gunduz68 dedi ki...

nice seneler olsun..allah seni ve kimseyi sevdiğinden etmesin...biz 3,5 yıllık evliyiz hala eve geliş saatlerinde dizlerim titrer,görünce kapıda çok sevinirim....

nazo dedi ki...

** Alevcimm, o bakış açısıyla düşünmemiştim olayı; dereotlu romantizm :)) güldürdün beni yine, çok teşekkürler, öpüyorum..

** Keddy iyi ki doğdun öyleyse.. Çok mutlu ol, hep !! Teşekkürler ayrıca..

nazo dedi ki...

** İçimden Geldiği Gibi, utandırdın beni. Çok teşekkür ederim canım. Aynı elektriği almamız güzel! Öpüyorum..

** Gündüz68, darısı herkesin başına değil mi? İlk zaman ki heyecanı duymak çok güzel. Ömür boyu böyle devam eder umarım, çok teşekkür ederim.

elfeyp dedi ki...

Çoook güzel bi yazı :)
Ailenden uzakta yeni minik ailenle mutlu olmana çok sevindim. Annen geldi aklıma bi de, ne kadar mutlu oluodur sen bööle mutlu olunca..
Sevgiler..

nazo dedi ki...

** Elfcimm olmaz mı, çok mutlu oluyordur tabii. Onların tek isteği mutlu olmamız.. Melek Güneş'de en az bizler kadar mutlu olsun. Çok teşekkürler..

şeker pasta dedi ki...

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun, Mutluluğunuz hep artarak sürsün...

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Ne güzeldir o aceleyle ama sevgiyle hazırlanmış sandvic..ne keyif verir..hele de notlar..

Çok mutlu olun ve hep mutlu olun..olur mu?

serrose dedi ki...

Canim mutlulugunuz katlanarak buyusun insallah.

mermaid dedi ki...

budur:)
8888888 yıllara inşallah...

Adsız dedi ki...

nazar degmesin size!
ne kadar ince dusunceli bir sevdicegin var-hep boyle kalsin insallah-huzurunuz hic bozulmasin!
tum erkeklere ornek olmasi dilegiyle :)

babegazelle dedi ki...

pu pu maşallah darısı herkese walla :)

nazo dedi ki...

** Şeker Pasta teşekkürler ama evlilik yıldönümümüz değil. Evleneli 3,5 ay falan oldu :)

** Tanyacımm, teşekkür ederiz. Tadından yenmez öyle sevgiyle hazırlanan şeyler :)

** Serrose, amin canım, amin! -hepimiz adına-

nazo dedi ki...

** Mermaid :) teşekkürler !!

** Banucum güzel dileklerin için içten bir amin! Hiçbirimizin huzuru bozulmasın!

** Gazelle, darısı en kısa zamanda başına. Şöyle en hamaratından, en seveceninden, en yakışıklısından!!!

a_y_s_e dedi ki...

Allah bir yastikta kocatsin. :) Hep birlikte olun, mutlu olun...

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

Merhaba!
ne kadar güzel. sanki aynı şeyleri bende yaşıyacakmışım gibi bir his var içimde :p. insan zaten ilk görüşte anlıyor doğru insanı değil mi? mutluluklar :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

allahım ne romantik bir sandviç.uzun yıllar sürsün bu mutluluk umarım.

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Maşallah diyorum Nazo'm.
Nice 8 lere inşallah.
Ne güzel gelmiştir o sandwich sana kimbilir.
Çok mutlu olun:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ask coooook guzel sey :))

Bahar Ulus dedi ki...

mutlu birliklelikleri görünce yaşama sevincim artıyor. harikasınız. mutluluklarınız daha da artsın :)

nazo dedi ki...

** Aysecim teşekkürler, siz de öyle ;)

** Ozke merhaba, çok teşekkür ederim. Söylediklerine katılıyorum ve senin en güzelini diliyorum herşeyin

** Sihirli Eller, evet romantik sandviç :) Hepimizin mutluluğu bir ömür sürsün canım..

nazo dedi ki...

** Zarifecimm çook teşekkürler, darısı başına canım!!

** Moonsuncumm, çok hem de :)

** Fullhouse merhaba, çok teşekkür ederiz. Ne güzel bir ilk yorum, hep beklerim!

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

canım benim çok sevindim senin adına.böyle bir eşe sahip olduğun için çok şanslısın canım.mutluluğunuz hep katlanarak artsın arkadaşım.her gününüz böyle anlamlı geçsin ve böyle sevgi dolu.tebrik ediyorum sizi.sevgiler

beetlejuice dedi ki...

Benim doğumgünüm sizin aşkınızın doğumgünüymüş. Çok mutlu oldum:)