YAŞAR'DAN "DEM"LENMİŞ ŞARKILAR

19.11.08

Ben burada Yaşar'ın eski şarkılarından bahsetmiştim, ne çok severim diye. Meğer benim o çok sevdiğim şarkıların yeni düzenlemeleriyle albüm yapmış Yaşarcığım :) Hem de daha 1 ay olmuş çıkalı. Yeni haberim oldu, dinledim ve çok beğendim tabii ki.. Ne güzel eskilere gittim.
Albümün ismi DEM, Akustik Best Of olarak hazırlanmış. Ud, cümbüş, flüt, kemençe gibi enstürmanlar kullanılmış. Kör Bıçak şarkısında Hüsnü klarnetiyle eşlik etmiş. Diğer şarkılar Acıtmıyor Sevdan, Aldanırım, Birtanem, Cezayir Menekşesi, Divane, Esirinim, Gel Benimle, Kuşlar, Masal, O'nun Vedası ve Sebepsiz Fırtına.
Çok güzel olmuş, çok..


8 yorum:

Haydins dedi ki...

Ben Beyaz'in programinda dinlemitim parcalardan bazilarini her zaman ki gibi guzeldi..

serrose dedi ki...

Bende Beyaz`da izlemistim.
Superdi

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

duydum nazocum ama daha almadım...dediğin gibi çok güzel diyorlar...alalım bakalım...

zehra dedi ki...

bır yasar hastası olarak bıran once edınılmelı dıyorum bu guzel album

Seddosh dedi ki...

yaşarın sevmeyeni yok galiba ::) eşim ve bende çk severiz.. blogda da yazmıştım eşimin doum gününe alaacağım hediyelerden biri de yaşarın cdsi.. yeni düzenlenmiş haliiyle gzel bir olmuş,eskilerden dem vurmuşş..:)

Adsız dedi ki...

Hatun usade haberi var benim haberim yok dur dinleyeyim bir arar sağol canım.

a_y_s_e dedi ki...

a cok guzelmis. ben gidince alayim bundan.

nazo dedi ki...

Bence de herkes alsın, dinlesin :)) Dinelrken beni hatırlayın!