... BİR ZENGİN KIZ, FAKİR OĞLAN KLASİĞİ

13.11.08

Fekat insan cinsinden değil bu sefer ki örneğimiz.
Duymuşsunuzdur mutlaka, ben de duydum ve nasıl üzüldüm bilemezsiniz!
SibelCan'ın köpeği 'Honey' bekçinin köpeği 'Garip' ile çiftleşmiş. Düşünebiliyor musunuz?
Nasıl yapar bunu anlamış değilim, iyi terbiye edilmemiş demek ki!
Ya da aşkına yenik düştü, bilemiyorum.
Pek değerli sanatçımız duruma çok üzülmüş, bir de üstüne 6 yavru dünyaya gelmesin mi?
Ne hale gelmiştir üzüntüsünden zavallı.
Öyle işte..
Siz de üzüntüsüne ortak olun diye paylaşmak istedim ya da gülün ağlanacak halimize!
Karar sizin..

Haber, internetteki tüm haber sitelerinde mevcut


20 yorum:

İsMurat dedi ki...

Bu kadar salak olmamızdan sebep o köpek hayvanlarının çifleşmesini haber yapabiliyoruz...

Ahhh ahhh daha neler geliyor dilime de....

serrose dedi ki...

bizlere bunu haber diye yutturanlar ve bunlari yutanlar utansin
benimde dileme daha neler geliyorda

sevgiler canim

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hadi yaa çok üzüldüm vah vah sibel canın köpeğine..:))

Flame dedi ki...

Vahh, vahhh, vahhhh

nazo dedi ki...

** Arkadaşlar haber diye bunları veriyorlar işte. Hem de Türkiye'nin sözde en büyükleri. Bu ayrı bir mesele. Habere konu olan durum ise apayrı..

lale kunt dedi ki...

bunu bende okudum, sinir oldum.
haber yapanları ve haber diye yutanları geçiyorum ve bu saçmalığa kızıyorum.
ne var yani bekçinin köpeği köpek değil mi? hayret bişey..
tabi o köpekleri kollarında süs niyetine gezdirip hava atamayacaklarından ünlülerimiz pek üzülüyolar bu durumlara.

nazo dedi ki...

** Kollarında olsa iyi be Uyuzcum, çantaya koyuyorlar ya! Zaten hatun kişi, yavrular cins olmadıkları için istemiyormuş.

mermaid dedi ki...

gerizekalılar resmen ya!
hayvan bakmanın sorumluluğundan ne anlar bunlar.

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Çok güldüm bendee, üremiş hayvancağız, anasına bak, kızını al derler o hesap yani, yaşım itibariyle eskilerden ismi geçen şahıs ile ilgili birçok şey hatırlıyorum daha fazla yorum yapmayayımmm!!!!

şeker pasta dedi ki...

Gerçekten başka sorun kalmadımı bu memlekette. Ekonomik kriz gibi mesela onunla ilgilenseler ya

Tanya's dedi ki...

Ben uzundur gülüyorum ağlanacak halimize...ahhh ahh..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

son aldığımduyuma göre sibel can iki köpeğede recm (taşlanarak öldürülme)uygulatacakmış..zina suçundan :)) hehehehehe valla nazocum ne geldiyse başımıza böyle böyle uyutulmamızdan geldi..

ayci dedi ki...

bir sibel canin köpegi kadar olamadi askimiz :P

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo,
Sen olmasan duymucaktım bu haberi.
Oralardan bile yetişiyorsun süpersin:)
Köpek hikayesi komikmiş....
Senin attığın başlıkta cuk oturmuş:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

ha ha çok komik ben dünyadan uzak yaşıyorum uzun zamandır duymamıştım.bence aşkına yenik düşmüş:))

Adsız dedi ki...

Allah seni bildiği gibi yapsın emi süper ya :))

zehra dedi ki...

yok artık şaka gibi...

yass dedi ki...

keske o kopek yerınde sıbel can, sıbel canın yerınde de o kopek olsaydı

nazo dedi ki...

**
Mermaid,
Banucum,
Şeker Pasta,
Tanya,
İçimden Geldiği Gibi,
Ayci,
Zilsizcim,
Sihirli Eller,
CW,
Zehra,
ve Yass
ilginiz için teşekkür ederim. Bu ve benzeri haberler ile uyutulmaya çalışılsakta tam olarak beceremiyorlar bizleri kandırmayı ve beceremeyecekler de..
Bayan Baykuş, İçimden geldiği Gibi ve Yass sizin yorumlarınıza ayrıca çok güldüm. Bakış açılarınız süper.
Ayçicim mümkünse olmasın, zira köpek aileden kabul almadı :))

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Anasına bak kızını al :)