KAR YAĞDI :)

16.12.08

Nazar diye birşeyin varlığına mı inanmalıyım artık yoksa kaderin bir oyunumu bana? Bu yazımın üzerinden sadece 5 gün geçmesinden dolayı, şuan kendime gülüyorum. Vegas'ta tarihi bir olay yaşıyoruz, sabah uyandığımda kar yağdığını görünce inanamadım. Biz Vegas'ın batısında oturuyoruz ve burası biraz daha dağlık. Doğusunda falan yağış yok. Hatta 4 cadde sonramızda bile kar yok ama bizim evimizin olduğu yerde var.
"Çok konuşma, al sana kış" diyen fotoğraflara devam ediyoruz. Gerçi birkaç saate eriyip gidecek, yağmurla karışık yağıyordu; ama çocuklar oynamaya çıktı bile. Ne de olsa zor görülen bir doğa olayı :)
Hemen bir şapka bulup, var olan kıyafetlerle sıkı giyinip "Las Vegas'ta karlı bir gün" pozu vermeyi de ihmal etmedim :p Aslında iyi de oldu. Toprak kısa bir süre de olsa bayram edecek
Not: Şu yazı sana kapaktı ya Ayci, bu yazıda bana kapak oldu ;)


16 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom tadini cikart karin :))
O zaman yakinda ben de Miami'ye kar beklemeye baslayayim :P Inanilmaz :)

cool cookie dedi ki...

:) Ne güzel ..ama gerçekten inanılmaz! yağış bile pek almadığını yazmışken o bölgede kar şakaa gibi:P

Noni dedi ki...

Ahh nazar ahhh ben de inansam mı bilmiyorum :(

Resimlere bakınca oturduğum yerde üşüdüm bu arada :)

şeker pasta dedi ki...

Nazocum tadını çıkart karın... Manzara süper....

Haydins dedi ki...

Kuresel isinma sen neler yapiyorsun!!

nazo dedi ki...

** Moonsunn,
Bence bekle, pek yakında o taraflara da gelebilir ;)

** Cool Cookie,
Cidden şaka gibi :)

** Noni,
Hoşgeldin. Bence inanmaya devam et, güzel olacak en az eskisi kadar ;)

** Şeker Pasta,
Teşekkürler..

** Haydinscimm,
Küresel soğuma desek :p

Haydins dedi ki...

Yok isinma..
Kar yagmayacak yerlerde kar yagisi ,kar yagmasi gereken yerlerde yagmamasi hep onun sucu!!

yass dedi ki...

nazosss ya boyle tutuyosa sana bı kac dılek dılesek boyle dılek agacı gıbı onlarıda soyler mısın:)

a. gizem dedi ki...

:)))) kar yağmış nazooo ama sen beyaz converse ten vazgecmemişsinnn :P
fotolar süper.
peki üşüdünüz mü?

nazo dedi ki...

** Haydins,
Haklısın canım. Bu yıl burası cidden normal değil :(

** Yass,
Sen listele. Ben hemen hallederim :p

** Gizemmm,
Sorma canım ya, başka kapalı ayakkabım yok. Babetler daha kötü yapacaktı. Böyle giderse alacağım bir tane. Üşüdük, bildiğin Ankara soğuğunu aratmıyor hava :(

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hehehe... :)başka bir şey daha dileseydin..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazoo,
Şaka gibi olmuş valla:)Ama yine de görüntüler süper sen karında tadını çıkart nasılsa uzun bir süre zor görürsün bu manzarayı.Kocaman öpücük:)

nazo dedi ki...

** İçimden Geldiği Gibi,
Aman canım ben bu ara birşey dilemeyeceğim :)

** Zarifecimm,
Sorma ya, hem de ne şaka.. Bugün hiçbir iz yok kardan. Dün acayip bir gün oldu :)

Adsız dedi ki...

Aglamak istiyorum :( !!!
Buraya neden kar yagmiyorrrrrr

nazo dedi ki...

** Banucum,
Ben bu havayı anlamıyorum artık. Şuan yine kar başladı ve acayip soğuk. Dünya ciddi bir tehlike altında !

ayci dedi ki...

canimmm benim :)
ne kadar hosuma gitti bu kapak olayi - söyle birsey var ki, gecenlerde kar fotograflari ekleyen ben, ertesi gün bir yagmur - kar yok oldu uctu gitti!
yani ikimizede kapak olmus oldu!
böylece artik yaz gelsin diyoruz ve bulutlara haberdar olmalari icin sesleniyoruz!
sosyal mesaj icerikli!