İYİ BAYRAMLAR

6.12.08

1 gün sonra bayrama uyanacak ailem, akrabalarım, arkadaşlarım.. Biz yine birşey anlamayacağız diğer bayramda olduğu gibi.. Bu bayram sevindiğim tek şey yollarda hayvancıkları kesilirken görmeyeceğim. Umarım kurallara uygun şekilde, uygun yerlerde yerine getirir herkes ibadetini. Umarım alışık olduğumuz hayvan kovalamaca haberleri bu bayram olmaz.
Herkese mutlu, sağlıklı, sevdikleriyle olacağı, neşeli
bir bayram diliyorum..
Gelecek bayram ben de anneciğimin güzel yemeklerini yiyeceğim
-umarım-


18 yorum:

şeker pasta dedi ki...

Sevdiklerinle birlikte bol paylaşımlı ve mutlu bir bayram geçirmen dileğiyle, İyi bayramlar...

serrose dedi ki...

Iyi bayramlar canim
duyularini paylasiyoum senin esin yaninda ben yalniz bir sabaha uyanacagim :(

ELÇİN dedi ki...

canım iyi bayramlar ...

seneye en güzel şekilde bayramı ailenle kutlayacağına inanıyorum :)

öpüyorum

a. gizem dedi ki...

nazocum, ben de eşinin ve senin bayramını kutluyorummmm :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

canım benim umarım sende anneciğinin güzel yemeklerini gelecek bayram ve her bayram sağlık ve mutlulukla yersin.bayramınız kutlu olsun.

nazo dedi ki...

Şeker Pasta,
Serrose,
Elçin,
Gizem,
Shirli Eller,
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Bayramınız sağlıklı, huzurlu ve sevdiklerinizle birlikte geçer umarım.

Serrosecum üzülme sakın, yakında anneni göreceksin !!

mermaid dedi ki...

koptum karikatüre:)

bayramını kutlarım;)

Yasemin Yıldırım dedi ki...

Nazo iyi bayramlar... Yalnız değilsin, telefon, internet uzakları yakın eden şeyler. Eminim ki ailen seni sen de onları yanında hissedeceksin.

DÜDÜKLÜ TENCERE dedi ki...

Bayramınızı en güzel dileklerle kutlarım..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yarın sabah erken kalkın, güzel bir kahvaltı yapın beraber. En güzel kıyafetlerinizi giyin ve birbirinizle bayramlaşın. Hatta oradaki tanıdıklarınızla;) Bayramınız mutlu olsun canım! Öptüm:))

nazo dedi ki...

** Mermaid,
ben de öyle ;)
Mutlu bayramlar!

** Yasemin,
Söylediğin kaynaklar olmasa ne yapardık bilmiyorum, iyi ki varla ve şükrediyorum istediğimiz an haberleşebildiğimiz için. Teşekkür ederim, mutlu bayramlar..

** Klasik Tatlar,
sağlıklı ve birlik içinde nice bayramlara..

** Kirpikteki Gözyaşı,
Biz de öyle yapıyoruz. Buna da şükür :) Mutlu bayramlar..

Demli Hayat dedi ki...

İyi bayramlar.

L@L dedi ki...

N@zo, mutluluk ve huzur dolu güpgüzel bir bayram geçirmeniz dileğimle ;)

Benim Hayatim dedi ki...

Mutlu Bayramlar!
:)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Şekercim,uzaklarda da olsanız mutlu güzel bayramlara:)
Sayılı gün çabuk geçicek:)

Adsız dedi ki...

sana da mutlu bayramlar canim!
seneye bu zamanlarda anneciginin yaninda olacaksin ne guzel..keske bende boyle bir hayal kurabilseydim ama bu sartlarda cok zor...

neyse, iyi ki blog arkadasligi var, insan bir nebze de olsa hasretini yatistiriyor..

opuyorum cok!
Banu

nazo dedi ki...

** Demli Hayat,
Lal,
Benim Hayatım,
ççookk mutlu bir bayram geçirirsiniz umarım, sevdiklerinizle..

** Zilsiz Zarifecim,
Haklısın.. Umarım sen de çok güzel bir bayram geçirirsin..

** Banucum,
Gideceğimizi bilmek içimi rahatlatıyor. Şuan sizin şartlarınızda olsaydık farklı olabilirdi herşey ama dönmek için geldik. Blog arkadaşlıklarından ben de çok memnunum, iyi ki bir çok şeyi paylaşıyoruz. Öpüyorummm..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

iyi bayramlar nazocum...