YENİ YILDAN BEKLENTİLERİM :)

27.12.08

İlkokul ve ortaokulun bu zamanları "Yeni yıldan beklentilerimizi" yazmakla geçti. O zamanlar ne çok şey beklerdim ben. Babam şunu alsın, annem bunu alsın, bu yaz şuraya gidelim, takdir alayım.....vs. Bunlar ilk aklıma gelenler. O kadar çok şey yazardım ki, belki de yazdığım en uzun kompozisyonlar yeni yıl konulu olanlardı. Büyüdükçe isteklerim bitti ve anladım ki; 31 Aralık ne ise 1 Ocak da oydu. Sanırım bunu anlamam, umutsuz olduğum bir güne denk geldi :) Çünkü yeni yıl beklentisi adı altındaki şey tamamen umut. Kötü olan şeyleri geri de bırakmak, hep iyi ve güzel şeyler dilemek, silkinmek, yenilenmek.. O yüzden işte yapılan onca hazırlık.. Bu nedenle ne kadar çok ve güzel şey istersem o kadar umut dolu olurum diye düşünüyorum.
Bir de eşim Ocak'tan sonra günler daha çabuk geçer diyordu. Günlerin daha çabuk geçeceği Ocak geldiği için de ayrıca mutluyum ben ;)
2008 ise üzüldüğüm gün sayısının az olduğu, evlilik gibi çok güzel ve önemli bir olayı yaşadığım, hayatım boyunca hiç unutmayacağım bir yıl oldu. Umarım 2009 da en az bu yıl kadar güzel olur.

Sevgili 2009, senden neler istediğime geliyorum şimdi. Biliyorsun yoğun günler geçireceğiz.
** Öncelikle kendim ve ailem için sağlık istiyorum. Huzur ve mutluluk istiyorum. Tabii ki bunlar için ne gerekiyorsa yapacağım. Öyle herşeyi sana yüklemiyorum.
** Mayıs ayına çarçabuk ulaştır bizi istiyorum. Gitmeden bir kaç yere gitmemizi, gezip görmemizi sağla bir de..
** Şans benden yana olsun olur mu 2009? Elimden geleni yaptıktan sonra, şansa ihtiyacım olan her anda güldür yüzümü. Tayin isteme zamanı aşacağımız bürokratik engeller de buna çok ihtiyacım olacak.
** Kuracağımız ev şöyle dilediğim gibi olsun. Herşeyiyle içime sinsin.
** Yeni okulum da aynı şekilde dilediğim gibi olsun. Hoşgörülü ve bilgili bir idare, güleryüzlü iş arkadaşlarım da olsun. Sonra teknolojik bir sınıfım, istemeyeceğim kadar çok araç gerecim olsun. Bir de olmuşken yaşıtım ve kafadengi bir arkadaşım olursa hiç fena olmaz. Ne de olsa yeni bir şehir, yeni bir ortam..
** 2009 Nevşehir için bir dönüm noktası ol olur mu? Sineması falan yokmuş. Bir zahmet sinema, birkaç sosyal faaliyet alanı oluşsun. Canım sıkılmasın oralarda.
** Öğretmen zamları tavan yapsın. İnsanlar öğretmen olmak için sıraya girsin :p (Biraz ütopik bir istek oldu)
** Eşya borçlarımız çabucak bitsin ve hemen bir araba alalım 2009!
** Televizyondaki kötü haberler en aza insin. 2009 istatistikleri kazaların, ölümlerin, cinayetlerin, savaşların en az olduğu yıl olsun. Hatta bu durum tarih kitaplarındaki yerini alsın.
** You tube açılsın, internette sansür diye birşey olmasın. Lütfen herşey güllük gülistanlık olsun. Online alışverişi olmayan hiçbir marka kalmasın. İnternetten alışveriş ciddi bir şekilde hız kazansın.
** 2009, bir de yiyip yiyip kilo almayayım. 'Kilo alamıyorum, ne yapmam lazım?' gibi cümleler kurayım tüm yıl boyunca.
** Benimle yaşlanmasından korktuğum tezim, yakamı bıraksın artık.
Neyse 2009, fazla üzerine gelip, seni korkutmayayım.
Dilerim ki, büyük hayal kırıklıkları yaşatmazsın bana.
Sağlıkla gel. Mutluluk, bereket, sevgi getir..


23 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

amiiin diyorum ben de... Nevsehir'de mi yasayacaksiniz dondugunuz zaman? cok sevgiler... iyi seneler...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Canim Nazom :))

Insallah butun dileklerin gercek olur 2009'da, her seyin gonlunce oldugu bir yil gecirirsin :))

Bu arada keki dene kesinlikle tavsiye ediyorum, cayin ve ya meyva suyunun yaninda super gidiyor, hic yag olmamasi da cabasi:) hem bak dileklerinin gerceklesmesinde birine yardimci olacak gibi :))

Bu arada ben trene bayildim, hatta inceledim ne kadar ugrasmis Nazom dedim, hic de kolay durmuyor :)) Tekrar cok tesekkur ederim Nazom, kullandikca seni hatirlayacagim hep :))

Gizem. dedi ki...

2009, bir de yiyip yiyip kilo almayayım. 'Kilo alamıyorum, ne yapmam lazım?' gibi cümleler kurayım tüm yıl boyunca.
bunu bende istemekteyim:)) umarım hepsi gerçek olur.Mükemmel bir yazı olmuş :)

nazo dedi ki...

** Aysecim, en az 1 yıl Nevşehir'de yaşayacağız. Şuan belirgin olan tek şey bu. Ben de sevgilerimi gönderiyorum, tadını çıkar tatilin..

** Moonsuncumm, senin de herşey gönlünce olur umarım. Keki deneyeceğim mutlaka ;)
Tren zorlamadı emin ol, sen çok daha güzellerini yapabilirsin :)

** Pammukcum, tüm dileklerin gerçek olsun seninde ;)

gunduz68 dedi ki...

2009,2008in götürdüğü her güzel şeyi geri getirsin...bir de gebzeye de bir sinema getirsin.Senin ve herkesin tüm dilekleri kabul olsun:)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım yaa harika şeyler yazmışsın valla.Umarım hepsi gerçekleşir.Senin dileklerin gerçekleşmesi olası şeyler.Dün ben de yazmıştım bloguma ama şimdi okuyorum da seninkilerden sonra benimkiler 2050 de bile gerçekleşmesi zor olan şeyler sanırım bırak 2009 u:):)alf i yıllardır bekliyorum ben yaa gelmiyor gelmiyor gelmiyorrr:(:(

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım unuttum yazmaya..nevşehire gidecekmişsiniz..ne zaman?Ayy ne güzeldir oralar ya şimdi.Sinema ve sosyal aktiviteler önemli tabi onları hemen olsun de sen sıkılma canım:)Bir de şu yiyip yiyip kilo almama durumundan ben de istiyorum noooluuur 2009..lüfffeeennn:)

ayci dedi ki...

iste tamda bundan bahsediyordum...

31 aralik neyse 1 ocakta oydu!

mesela yeni bir haftaya girince, yeni haftan kutlu olsun diyor muyduk?
veya yeni bir güne baslangic...

of ne bileyim ya...

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum zaman hep çok çabuk geçiyor sizin içinde öyle olucak.İnşallah 2009 tüm bereketiyle,sağlıkla,huzurla ve tüm isteklerini gerçekleştirerek gelir:)

cool cookie dedi ki...

Nazooo! Umarım butun dileklerin gerceklesir her gelen seneyle katlanarak cogalır ve sonsuzluga gider. :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

İnşallah:)))) Yüreğinden geçen her güzel dilek gerçek olsun:) Öptüm kocaman:)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Önce sağlık ve huzur olmak üzere her istediğin olur inşallah.

a. gizem dedi ki...

ay nazooo ne güzel dilekler yazmışsınn
insanın (yani benim de) yazasım geldiii
hele o son madde!
o son madde :)))
seni benden daha iyi anlayan olmaz!
bu lafı bilirsin değil mi?
"yaşar oldu tezim yaşar!"

NzlGl dedi ki...

Tüm isteklerinin gerçekleşmesi dileğiyle
sevgiler nazom

nazo dedi ki...

* Gündüzcüm,
Amin diyorum tüm kalbimle ;)

* Tuğbacım,
Olası dilekler olsun ki çok sevineyim gerçekleştiklerinde :) Dönüşte Nevşehirdeyiz. Geleceğe dair en belirgin şey bu :)

* Aycicim,
Şöyle ki, hergün ve her hafta kutlansa sıkılırız, rutinleşir. Doğum günleri düşün. Sene de bir kez :))

* Zilsizim,
Aynı güzel dilekleri ben de senin için diliyorum :)

nazo dedi ki...

* Cool Cookiecim,
Ne güzel demişsin. Umarım senin de tüm dileklerin gerçek olur!

* Kripikteki Gözyaşı,
Senin için de çok güzel bir yıl olur umarım; ama önce çarçabuk kavuşun eşinle ;)

* Banucum,
Seninde canım.. sağlıkla ve huzurla..

* Gizem,
Bitecek!! 2009 çok güzel şeyler getirecek ;)

* Nazlı Ablacım,
Senin de tüm dileklerin gerçekleşir umarım..

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Umerım hepsi olur..yanlız yiyim yiyim kilo almim..öğretmenlik için sıraya gireceklerden daha ütopik olmuş hehe..

Öpüyorum..güzel ve mutlu..huzurlu bir sene diyorum..

Flame dedi ki...

Nazocummm;

Tüm dileklerin gerçekleşir umarım. Ütopik olanlarda dahil :) Benim listemde yazıldı ama yayınlanmayı bekliyor.

İki sıfır sıfır dokuzzz, hazırız bekliyoruzzzzz

HamaratDiva dedi ki...

nazo, burada yazdıkların, içinden geçirdiklerin inşallah hepsiiiii gerçek olur. ama en önemlisi sağlık ve huzur canım. iyi seneler

şirinem dedi ki...

Merhaba nazo ne kadar içten ve doğal yazmışsın umarım tüm istek ve dileklerin gerçek olur. 2009 tüm herkese huzur sağlık ve mutluluk verir. sevgiyle kalman dileğiyle

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

yeni yılda umarım herşey gönlünce olur...

Benim Hayatim dedi ki...

Nazocum, dileklerine bayıldım. Çoğunu gülümseyerek okudum. Biz listemiz yaptık koyduk ortaya bakalım 9 nasıl bir permormans çıkaracak :)

Mutlu Yıllar!

nazo dedi ki...

** Tanyacım,
Sanırım haklısın ama bu durum kimileri için böyle. Bizim için ise oldukça ütopik :) Mutlu yıllar canımm..

** Alevcimm,
Hazırırz bekliyoruzzz !! :))

** Enny,
Bence de en önemlisi sağlık ve huzur.. İkisininde bol bol olduğu güzel bir yıl olsun öyleyse..

** Şirinem,
Teşekkür ederim. Senin için de isteklerinin gerçekleşeceği bir yıl olsun.
Sevgilerr..

** İçimden Geldiği,
Güzel dileğin hepimiz için geçerli olsun..

** Benim Hayatım,
Göreceğiz bakalım ama inanıyorum ben üstün başarı gösterecek :))