ENCORE

30.12.08

Vegas'ın en çok sevdiğim otellerinden biri de Wynn. Onunla ilgili ayrıntılı resimler daha sonra gelecek. Wynn'in sahibinin 2. oteli geçtiğimiz hafta açıldı. Resim (google'dan) çok iyi değil ama iki otel yanyana. İçeride de birbirleri arasında geçiş var. Dış görünümleri de aynı, sadece Encore dışa, Wynn ise içe bombeli. Fransızca'da Encore 'bir kez daha' anlamına geliyormuş. Kelebeklerin baz alındığı bir otel olmuş. Pek çok ayrıntıda kelebekler gizli, tam da benim sevdiğim gibi.
1. Biz :)
2. Tabandaki kelebek deseni
3. Tavan aydınlatmalarını çok beğendim. Bir kaçını fotoğrafladım.
4. Barın tavan aydınlatmalarına bayıldım !
5. Halılarda da kelebekler vardı :)
6, 7 ve 12. Aydınlatma örnekleri
8. Tavandaki kelebek kabartması
9. Halka açık olan kumarhane. Bir de her otelde çok büyük paraların döndüğü, herkesin giremediği kumarhaneler var.
10. Yine bir aydınlatma örneği. Yaldızlı kelebekler var etrafında. Kendi evimizi aldığımızda yaptırmayı çok istediğim bir ayrıntı!
11. Duvar dekoruna bir örnek.
~~~~~~~~~~
Eşimin tez önerisi savunması var haftaya. Harıl harıl ders çalışıyor, neyse ki az kaldı. Sonra ki hafta ufak bir gezi planımız var. Ondan sonra buradaki otelleri tek tek gezip fotoğraflayacağım.
Şimdilik hoşçakalın..


13 yorum:

Gizem. dedi ki...

Beni buraya bırakın ve unutun mümkkünse:))

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

hepsi güzel ama mozaik olan 2. kelebeğe bayıldım.

Moonish (moonsun) dedi ki...

bekliyorum bekliyorum ben bu yazinin devamini, bol fotolu olsun lutfen :)) Mutlu yillar canim Nazom, her sey gonlunuzce olsun yeni yilda :))

Adsız dedi ki...

kelebek olan herşeyi cok severim..herseyim kelebekli zaten.. kesinlıkle gitmeliyim bir ara :))

Adsız dedi ki...

Tez onerisi savunmalari d tipki tez savunmalari gibi streslidir- bilirim-kendisine coook basarilar ve kolayliklar diliyorum.

Ve tabi ki iyi tatiller!! Mutlu yillar canim...

Flame dedi ki...

Nazocum ne güzel bir otelmiş bu :) Kelebeklere bayılıyorum bende görmeüş kadar oldum sayende.

İyi seneler canım...

şeker pasta dedi ki...

Şeker gibi tatlı, masal gibi güzel bir yıl diliyorum..
2009 yılında istediğin her şeyin gerçekleşmesi dileğiyle, iyi seneler!

el*ff dedi ki...

Kelebekler harika cidden 11.resim favorim :)) Kırmızılarla pek hoş olmuş...

Mutlu yıllarrr...

nazo dedi ki...

** Pammuk,
Olur canım. Sen gel ben seni bırakırım :))

** Banucum,
Ben deee !!

** Moonsuncum,
Bundan sonra elimden geldiğince bol fotoğraflı yazılar yazacağım. Çok mutlu olun canım benim !!

** Mervecim,
Beklerim ben buradayken. Ben de çok seviyorum kelebekli herşeyi :)

** Banucum,
Aynen öyle. Başka bir ülkede, ne kadar çok hakim olsan bile başka bir dille bilimsel birşey yapmak kolay değil. Umuyorum güzel olacak, çok çabaladı çünkü..
Mutlu yıllar canım..

** Alevcim,
Ben de çok seviyorum kelebekli herşeyi. Mutlu yıllar canımcım..

** Şeker Pasta,
Ben de bu şeker gibi dileğe amin diyorum ve herkes için diliyorum ;)

** Elifcim duvarın bütünüyle birleşince gerçekten güzel görünüyordu. Mutlu yıllar canım..

a. gizem dedi ki...

çok hoş ya fotolar :)
her bi kelebeğe ayrıca bittim :)
veee nazo
eşine başarılar!
tez savunması inşallah çok başarılı gecer!
selamlarımı ilet lütfen nazocum :)

nazo dedi ki...

İlettim canım, umarım güzel geçer. Daha bu öneri sunumu. Burada bizdekinden biraz farklı. Bitirdi hazırlığını. Hocaların gün vermesini bekliyor.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ceasar Palace diye bir otel varmış fotolarını görmüştüm bende hep onu merak etmişimdir...

nazo dedi ki...

Evet canım, benim çok sevdiğim bir otel. Gerçekten çok hoş bir mimarisi var. Müze gibi :) Önceden biraz bahsetmiştim, bir ara daha ayrıntılı da yazarım.
http://nazoyla.blogspot.com/2008/10/vegas-cheesecake-bellagio-caesars.html