LAS VEGAS YENİ YILI BEKLİYOR

30.12.08

Bellagio'nun her ay farklı bir projeyi ele alıp otelin bir kısmını o projeyi temsil edecek şekilde dekore ettiğini daha önce anlatmıştım. Bu ay ki projeleri tabii ki yeni yıl. Dün gezip, fotoğraf çekmeye çalıştık. Yoğun bir kalabalık vardı.

Aşağıdaki görüntüler ise bir alışveriş merkezindeki küçük bir gösteriden; Noel Baba ve Kızları
Amerika'daki kriz halkı pek etkilemiyor galiba. Noel ve yılbaşı nedeniyle mağazalar tıklım tıklım, otoparklar da yer bulmak şansa kalmış durumda. 2 gün sonra durağanlaşır sanırım.


14 yorum:

NzlGl dedi ki...

Mutlu seneler nazocum
sevgiler

a. gizem dedi ki...

ayyy fotolar çok hoşşş :))

Adsız dedi ki...

http://www.atillaate.com/flash/eskici/eskici.swf

YENİ YIL İÇİ KÜÇÜK BİR HEDİYE BENDEN.. MUTLU YILLAR:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom burasi da ayni alis veris merkezleri tiklim tiklim, adim atacak yer yok :)) kredi kartlari sag olsun ne diyelim :))

Optum seni canim Nazom :))

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Hayat hep cümbüş olsun diyesi geliyor insanın bu resimleri görünce.

Hayatın Ressamı dedi ki...

ah ne renkli ne şeker oralar.
bu sene türkiye böyle değil acaba banamı öyle geliyor kimsede yeni yıl coşkusu yok sanki.
yeni yılın kutlu olsun nice mutlu senelere.

Haydins dedi ki...

Fotograflardaki gibi renkli ve mutlu bir yil gecirmeni dilerim canim..Saglikla birlikte tabi..

yass dedi ki...

NE KADAR GUZEL.. BAYRAM DEDIGIN BOYLE KUTLANIR...

mermaid dedi ki...

alışveriş manyaklığı kredi kartına 47 taksit şeklinde burda da devam edio:) krize rağmen:)

ZET Fashion dedi ki...

Ne kadar guzel, insanin icini aciyor fotograflar. Bende bu aralar new yorkta olmayi planliyordum ama aksiliklerden olamadim malesef.
Mutlu Yillar :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum;
pek güzelmiş heryer ışıl ışıl.Kriz falan hak getire yanii oralarda.:)Fotolara bayıldım.yine döktürmüşsün.Güzel bir yıl olsun canım sizin için de bu yıl.Daha bol bol fotoğraf çek biz de görelim sevinelim ne güzel..Öpüyorum kocaman.Sevgileeer

Adsız dedi ki...

ne kadar guzel goruntuler bunlar boyle... bol bol tadini cikar..

bu arada asagida ki dileklerinin hepsinin gerceklesmesini diliyorum canim, bu yil senin, benim, hepimizin yil olsun!

babegazelle dedi ki...

vegasta yılbaşı rüya gibi olmalı eğlencenin dibine vurun bence hehehehe ii seneler cnm :)

nazo dedi ki...

Güzel dilekleriniz için ayrı ayrı teşekkür ediyorum ve çok güzel bir yıl olmasını diliyorum herkese !!