SOBE / Mutluluk Nerede?

9.12.08

Serrose tarafından mimlendim ve konu çok hoşuma gitti. Teşekkür ediyorum kendisine. Benim için mutluluğun nerede olduğunu fotoğraflarla anlatacağım.

Canan Tan'ın Piraye isimli kitabındaki bir cümleye takılmıştım. Buraya geldiğimiz ilk günlerdi ve etkilemişti beni.
... Mutluluk insanların sevdiklerinin yanında yaşaması ve yaşlanmasıdır.
Deneyimler hayatımıza yön veriyor. Burada olmak benim için farklı bir deneyim oldu ve sevdiklerimden uzak yaşayamayacağımı anlamış oldum. Bundan sonra aynı şehirde olmasak da, istediğim an ailemin yanında olabilmeyi istiyorum.
Mutluluk,
ailemin huzurunda, sağlığında.. anneaennemin parmak yedirten yemeklerinde..
-Bilgisayarımda kayıtlı aile fotoğraflarımız olmadığından, mimin bu kısmının gereğini yerine getiremiyorum-
Mutluluk,
eşimin gülüşünde.. her daim yanımda olmasında..
Mutluluk,
öğrencilerimin başarısında, saflığında, sevgisinde..
Mutluluk,
boncukların şıkırdıtısında, renginde, onlardan ortaya çıkardığım takılarımda.. keçelerde.. Keçelerle yaptıklarımı bundan sonraki konuda ayrıntılı bir şekilde paylaşacağım. Bence çok eğlenceli şeyler ortaya çıktı.
Mutluluk,
özgürlükte.. kuşlarda.. kelebekte.. uğur böceğinde..
Mutluluk,
bir kaşık nutellada - ya da kaşık kaşık mı desem :) - .. beytide.. tüm yemeklerde..
Mutluluk,
evimin sıcaklığında.. internetin kopmayan bağlantısında:p.. güneşte.. yağmurda.. dostlarımın sohbetinde.. alışverişin bolluğunda.. mis gibi kahve kokusunda.. kitaplarımın sayfasında.. blogumda.. uygulayabildiğim kek ve kurabiye tariflerinde.. sonrasında evi saran kek kokusunda.. arkadaşlarla yapılan uzun kahvaltılarda.. çay ve simitte..
Mutluluk heryerde ve herşeyde..
Benim Hayatım, Elif ve Elçin sizin için mutluluk nerede?


15 yorum:

Gizem. dedi ki...

gerçekten çok güzel anlatmışsın :)hele gelinlikle fotoğraf harika:)))

a. gizem dedi ki...

valla çok özel bi mim oldu bu :) veee en sevdiğim düğün fotonuzu koymuşsun nazocum :)
Allah bi ömür boyuuu mutlulukla yaşamayı nasip etsin nazocum

serrose dedi ki...

Canim ben tesekkur ederim sana yazdigin icin :)
cok guzel anlatmissin mutlulugunu ama nutella cektyi canim :(

nazo dedi ki...

** Pammukcum,
Beğendiğine sevindim, teşekkürler..

** Gizemcim,
ben de seviyorum, teşekkür ederiz. Mim konusunda haklısın ;)

** Serrosecim,
çok eğlendim yazarken, sağol..Gel hadi nutella kaşıklayalım, hemen yanımda :)

Benim Hayatim dedi ki...

Nutella ve beyti hımmm çok severim.
Gelin saçın çok güzel olmuş.
Strese girdim :) zor bir mim.

Sen çok güzel cevaplamışsın ;)

ELÇİN dedi ki...

demek hala nutella :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Mutlu Bayramlar canim Nazom :))

Ask ne guzel sey. fotografiniz harika :)) Hep yuzunuz gulsun hep mutlu olun :))

Haydins dedi ki...

Nazo gelin cok gusel olmus senin cevaplarda :)

nazo dedi ki...

** Benim Hayatım,
Zor değil, aksine çok kolay ve eğlenceli. İçinden ne geliyorsa yaz ;)

** Elçinnn, yerken ve yazarken içimden geçiyorsun ama az az yiyorum gerçekten bak. Hatta eşim bir ara almadı, sonra kıyamadı neyse ki :))

nazo dedi ki...

** Moonsuncum,
Bence de güzel şey ;)
Sizin de yüzünüz hep gülsün ve iyi bayramlar canım. Öpüyorum..

** Haydins,
Teşekkürler canım..

ayci dedi ki...

mutluluk boncuk!

bu cok hosuma gitti!

Flame dedi ki...

Ne güzel anlatmışsın canım yaaa, hep böyle mutlu ol(alım) :)

nazo dedi ki...

** Ayci ve Alev,
Hep ve çok mutlu olalım !!

lemanice dedi ki...

çok hoş hepsi yhaf.cevalıyasım geldi benimde mutluluk hakkında yazasım geldi.mutluluk değilmi hayatımızın anlamı.mutlu olmassak yaşam ne ki;canım mutlu olacağın şeylerle sürekli karşılaşman dileği ile sevgiler.

Mehtap dedi ki...

Mutluluğu daha sıcak ve yalın bir şekilde ne güzel anlatmışsın.Bu mim bana da gelmişti.bende yeni yazdım.Açıkcası ben tanımlarken zorlandım. Mutluluk içimizde.Heryerde,herşeyden mutluluk çıkarabilmek bizim elimizde değil mi? Sevgileriniz,Mutluluklarınız bol olsun.sevgiler.