~BAHAR, ÇİÇEK, KELEBEK~

20.3.09

Oralarda hava hala soğuk, biliyorum. O yüzden bugün içiniz açılsın diye bu resimleri paylaşıyorum. Görüyorsunuz sizleri nasıl düşündüğümü :p
Hava ısındı burada, etek, şort zamanı bile geldi.. Biz de hem bunu fırsat bilerek, hem de kalan zamanı en iyi şekilde değerlendirmek için, turist gibi geziyoruz, yürüyoruz bol bol.. Bundan sonra bol fotoğraflı yazılar gelecek.
Bellagio bu ay, çiçek bahçelerine yer vermiş. Fransız, Japon, İtalyan bahçeleri ve terasları ile kelebekler için oluşturdukları doğal yaşam ortamı sergileniyor.
Ortadaki resimde görülen kulübenin içinde tüm kelebekler. Bir çok farklı rengi vardı ama sürekli hareket halinde oldukları için fotoğraf çekemedim; ancak bir kelebek sever olarak ilgiyle izledim.

Japon bahçesi altta. Veranda gibi birşey kurmuşlar. Japonlara özgü sofra ve servis takımları ile tamamlamışlar.
Alttaki iki resimde Fransız ve İtalyan bahçeleri var. Fransız bahçelerinde laleler ağırlıkta.


30 yorum:

Merve dedi ki...

nazocum çok sevdim çiçekleri icimi açtı hakikaten sabah güneş vardı mutlu uyandık ama gene kapattı :(

gribulut dedi ki...

buralarada gelse o sıcakta şortlansan artık :)

Adsız dedi ki...

Nazo, gün sayıyorsun gelmek için, blogunu takip ede ede bizde sayar olduk gelemni:)) Hazır mı burada ev eşya oturacagın yer filan . Rsmler çok güzel.

Bursada Moda dedi ki...

Ya ne kadar güzel rengarenk, rüya gibi. Buralarda da şuan güneş var ama ilerleyen saatlerde ne olur bilmem. Bu ara havalara hiç güvenemiyoruz...

herşeyden azıcık dedi ki...

Nazocum senin gönlün güzel bizim içimizi açılması ondandır.Çiçeklerse gerçekten harika çok öptüm.

AskinAy dedi ki...

waauuw!! cicekler harikaa:) cok mutlu ettin bizleri tesekkürler canim neyseki bugün burasi günesli:)öptüm coook..

beetlejuice dedi ki...

Nazo, sen benim gözümü gönlümü açtın Allah da seninkini açsın:) Çiçeklerin kokusu burnuma kadar geldi, çok canlı fotoğraflar. Oraları gezmiş kadar oldum. İyi gezmeler size, dolayısıyla da bize:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok teşekkürler! Soğuk İstanbul'da içim ısındı:))) Öperim kocaman:))

serrose dedi ki...

fotograflar super gercekten icim acildi saol nazom

NzlGl dedi ki...

Ne kadar güzel çiçekler. Hayatın hep çiçek bahçesi gibi ferah , ışıl ışıl ve renkli olsun.

Bende bir an önce şort giymek istiyorummmmmmmmm:(
lütfen sıcaklığı buraya gönderebilirmisin nazom:)))

Jojee dedi ki...

nazocum çok güzel resimler çok beğendim.Valla senin bloguna geldikçe yeni şeyler öğrenip görmek beni çok mutlu ediyor sağol tatlım

Gizem. dedi ki...

Nasıl güzeller ya!insanın içi açılıyo mis gibi de kokar onlar şimdi ohh:))

Adsız dedi ki...

sümbülll. kokusunu bile aldım sanki. bayılırım.

HamaratDiva dedi ki...

nazo lalelere bayıldımmmm, çok güzeller

el*ff dedi ki...

Nazooo çiçekler süperrr hepsine bayıldım cıvıl cıvılll :)) içlerinde koşturmak istedim...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Icim acildiii :)) Cicekler ve bahceler muhtesem :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

dışarda yağmur yağıyor.dediğin gibi buralar çok soğuk hala.dünde bahçamdaki güller budandı zararlı otlar yollundu.kel kaldı toprak.bizde bahar 2 ay sonra gelicek bahçem renklenicek.az zamanınız kaldı tadını çıkartın tabi.

Adsız dedi ki...

canımın içi.....içimde bahar çiçekleri açarken senin sayfanda da bu kadar güzel çiçekleri görmek beni mutlu ettin.... içimin neden bahar çiçekleri açtığını sana mail attım ona baktıktan sonra anlarsın seni çok özledim gelin artık kocaman öpüyorum bitanem :)

Gülen Tezer dedi ki...

N@zo çiçekler güzel sen çiçeklerden güzel.

nazo dedi ki...

* Merve ya bugün burada kapattı, anlamadım ki ben bu havayı.. Dün askılıyla gezilecek havaydı üstelik :)

* :)

* Hazalcım, blogu sürekli takip edersen beni bişeyler için sayıyor bulacaksın hep :) Ev hazır değil, herşey dönüşte yapılacak..

* Bursada Moda, kesinlikle güven olmuyor ama Mart çıkınca daha iyi olur..

* Herşeyden Azıcık, utandırma beni :) Teşekkür ederim..

nazo dedi ki...

* Rica ederim Aşkınaycım ;)

* Beetlejuice, amin canım.. Pazartesi-Salı Grand Canyondayız öyleyse.. Bol fotoğraflı bir gezi olur umarım :)

* Seblacım rica ederim canım.. Öpüyorum ben de..

* Serrosecum öpüyorum seni de :)

* Nazlı Ablacım, her zaman ki gibi yüzümü güldürdü güzel yorumun, çok teşekkür ederim. Hava o kadar güzeldi ki günlerdir, bugün bir anda bozdu :(

* Jojee, rica ederim canım. Beğendiğine sevindim, öpüyorum..

nazo dedi ki...

* Pammukcum, evet canım mis gibi kokuyorlar. Lalerin ömrü kısa olduğu için de sürekli yenileniyorlar..

* Özlemcim, bende çoook severimm ama beyazını ilk kez gördüm..

* Enharcım, sevindim beğenmene ;)

* Elifcim, bende de aynı his uyanıyor oraya gidince :)

* Moonishim, öpüyorum çok :)

nazo dedi ki...

* Sihirli Ellerim döndüğümüzde bu yılın 2. baharını yaşayacağız. O yüzden seviniyorum. Soğuklar bitsin artıkk!!

* Muzo ya baktım maile ama insan ayrıntıya girer ya.. Fotoğraf masaüstümde bakıp bakıp seviniyorum.. Sanırım herşey güzel olacak :)) Bu arada üstündeki ne güzelmiş, bayıldım. Çok yakışmış sana da.. Şöyle bi neşe, güleryüz, güzellik gelivermiş nedense :p :)))

* Gülen Ablacımm, öperim senii çok.. :))

ZencefilliÇörek dedi ki...

canım resımler harıka tesekkurler :)

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

İçim açıldı ..hele de buradaki soğuklarda..bende kendimce bahara gectim üst baş olarak ama hava gecmedi bahara bir türlü..

Öpüyorum..neşelendir bizi bolca.

Selma dedi ki...

Çiçekler ço güzel gözüküyor. İçimiz açıldı. Zaten özlemiştim baharı şimdi bir ah daha çektim içimden.

Flame dedi ki...

Nazocummm!
İyisin dimi, sesin soluğun çıkmadı bir kaç gündürde merak ettim seni?

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum çiçekler böcekler ne güzel içimizi açtılar.Bana da yaz gelsin artık yaa:)

nazo dedi ki...

* Zencefilli Çörek, ben teşekkür ederim.

* Tanyacım baharı geçtim ben, yazı istiyorum :)) Öpüyorum..

* Selma merhaba, kışı seven az kişi var galiba :)) Herkes de bahar özlemi :)

* İyiyim Alevcim, buradayım ;)

* Zarifecim bence de gelsin :)

Derin dedi ki...

Çiçeklere bayıldım! Gerçekten insanın içini açıyorlar. Ne güzel peysaj yapmışlar. Bizim buralarda da laleler ekiyorlar ama bu kadar dolu dolu çok daha güzel durmuş. Özellikle japon bahçesinde süper durmuş. Zen havası, sadeliği, renkleri harika. Böyle bir bahçem olur mu bir gün acaba?