GÜZELLİK GANİMETLERİ

12.3.09

25 yaşına kadar bulaşık, temizlik, deterjan vb. şeylerle haşır neşir olmayan ellerim evlendiğimden bu yana kurumaya, çatlamaya başladı. Özellikle deterjanla temas edince pul pul dökülüyordu. Kullandığım nemledirici fayda etmedi. Banu'nun tavsiyesiyle yukarıdaki ürünleri aldım, Bath & Body Works'den. Tru Blue Spa parafinli el losyonu ve şeker bazlı scrub. Losyon yumuşacık yapıyor ellerimi, yağlı yağlı olmuyor. Kokusu da harika! Scrub ise 1dk. ovuşturmayla ölü deriyi yok ediyor. Tek kötü tarafı kaşık kaşık yeme hissi uyandırması, portakal marmelatı gibi :) Memnun kalınca bugün de ayaklar için bir scrub aldım. Yaz geliyor, sandaletler çıkmak üzere ;) ~Bu arada Türkiye'den almak isteyenler Ebay ve GittiGidiyor'a bakabilirler~

Banu'nun tavsiyesi ile aldığım şeylerden hep memnun kalıyorum, bir kere daha tebrik ediyorum kendisini, araştırmacı kişiliğinden ötürü :) Yine O'nun tavsiyesiyle Maybelline SPF 18 güneş koruma faktörlü krem fondoten aldım, epey zaman önce. Beğendiğim için de yazmak istedim. Fondoten kullanmak hep zahmetli gelir bana, fakat bunun kullanımı çok kolay. Nemlendirici sürüp kullanıldığında daha iyi sonuç veriyor bence. Kapatıcılığı da güzel.

Bunlarda geçen haftanın online ganimetleri :) Mac'in sayfasında gezerken shipping free yazısını görüp aldım. Niye mağazasından almadığıma gelince, tek sebep online almak daha eğlenceli :) Zoom Lash Mascara benim gibi kirpik fakirleri için güzel bir ürün. Siyah göz kalemini de ne zamandır denemek istiyordum, iyi oldu. Bu ara makyaj malzemelerine yükleniyorum, görünce dayanamıyorum. O kadar çok makyaj yapmam, aslına bakarsanız öyle çok beceremem de, zaten cildimde pek izin vermez. Abartınca arıza çıkarmaya başlar ama aldıkça alasım geliyor. Market alışverişlerinde sepete atılanları saymıyorum bile :) Bir de Strawberrynet'den Lancome make up set aldım. Gözüm postada, bugün yarın gelir onlarda :))



16 yorum:

serrose dedi ki...

Postan gelir insallah :(
Bana mi garezi :(
Iyi gunler de kullan canim benim

Haydins dedi ki...

Hazir kozmetik ucuzken stok yap canim :) ne guzel iste :)
Bende setleri seviyorum aslinda derli toplu hersey birarada daha guzel geliyor bana..

herşeyden azıcık dedi ki...

Güle güle kullan.Ben de aunı dert var giitigidiyordan bakıcam ama burda da gülle yapılan bir el kremi var o da bana iyi geldi dikkatine..

Merve dedi ki...

Nazocum, hepsi süper güle güle kullan bende aynen senin gibi alan ama kullanmayanlardanım.. :)

ben o strawberry den birşey almak istiyorum ama bulamıyorum birşey nedeeen? ;)

Flame dedi ki...

Ohhh ohhhhh :))))
Ne güzel mis gibi koktu kremlerin :)
Güle güle kullan.

nazo dedi ki...

* Serrosecum vallahi bilemiyorum ama artık umudu kestim seninkinden :(( Teşekkür ederim canım..

* Haydins çok uygundu fiyatı, aldım. Denemek istediğim maskarası ve göz makyajı temizleyicisi de vardı içinde :) Stokluyorum da bir de son kullanma tarihi diye bişey olmasa, sahi ne kadar sürede bozulur ki? :)

* Herşeyden azıcık, gerçekten kullandığım andan itibaren etkisini gösterdi. Tavsiye ederim. Güllü kreminde ismini verirsen, denerim canım.

* Mervecim ruhumuzda var işte. Almak olsun da :)) Strawberry bence çok çok uygun değil fiyat olarak. Zaten şuan dolarda çok yüksek ama kampanyaları var farklı ürünlerde. O zaman uygun oluyor bazı şeyler, alıyorum. 10 Mart'a kadar make up setlerde indrim vardı. 100 dolarlık lancome seti 25 dolara aldım.

* Alevv cidden misler :) Sağol canım..

L@L dedi ki...

N@zocum bende kozmetik alışverişi yapmayı çok seviyorum :) Lancome'dan aldığın seti de merak ettim :) İyi günlerde kullan hepsini arkadaşım ;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazocum iyi gunlerde kullan cicilerini :)) Bu arada benim de bir bakima cekmem lazim kendimi :))

AskinAy dedi ki...

Güzel günlerde kullan canim hayirliolsun,benimde ellerim cok hassas denemedigim sey birakmiyorum bende:))

Adsız dedi ki...

hepsini guzel gunlerde kullan Nazo'cum. Aldiklarindan memnun kalmana cok sevindim, tavsiyeler mahcup etmedi yani beni :) Mac'in sitesinden ben daha hic alisveris yapmadim biliyor musun? ne kadar ayip, acilen acigi kapatmaliyim :)) optum canim, sevgiler...

Gizem. dedi ki...

oy oy ne güzelmiş o portakalımsı öyle :)) gelsinler hemen sende bize göster :))

Adsız dedi ki...

Evlendikten sonra en sık yaşanan sendrom :) çatlayan eller. Ben doğal ürünlerle kremler yapmaya bayılan birisi olarak, sanada tavsiye ederim.

Derya dedi ki...

El bakım ürününü çok merak ettim hatta edinmek istiyorum benim ellerimde deterjan ve su ile fazla temastan s.o.s diyor. Aldığın diğer ürünlerinide güle güle iyi günlerde sür Nazocum..

nazo dedi ki...

* Lal az önce geldi canım.. Boyutları küçük ama çok sevimliler :) Teşekkür ederim arkadaşım :)

* Moonishim arada sırf kendimizi eğlendirmek için yapmak lazım. Aslında her zaman yapılsa daha iyi olur da, zahmetli geliyor :)

* Aşkınaycım benim de hassasmış. Gerçi benim cildim çok hassas, şaşırmadım yani ellerimin durumuna :)

* Banucum, hiç mahcup etmediler seni, sağoll :)) MAC'da geçen hafta free idi shipping. Bu hafta 60$ ve üstü free :) İyi ki o zevki tattım, başım göğe erdi :p Sevgiler benden de..

nazo dedi ki...

* Pammuk geldiler, bi ara çekeceğim fotolarını :)

* Serap annem çok dalga geçiyor benimle.. N'apalım krem süreriz bizde:) Ben beceremem hiç doğal yöntemleri, hep üşenirim. Hazırcıyım :)

* Deryacım alacaksan scrubu özellikle tavsiye ediyorum. İkisi bir arada hemencecik etki ettiler. Teşekkür ederim canım..

Aslı dedi ki...

Güle güle kullan heppsini!!