~KEÇE ANAHTARLIKLARIM~

28.3.09

Keçelerime döndüm tekrardan. Kesinlikle çok zevkli renkli renkli ciciler yapmak.. Kalıp çizmek pek kolay olmuyor aslında ama çıktı alarak ya da göz kararı keserek idare ediyorum. Bu kez anahtarlık yapıyorum. Pasaj için ön hazırlık.. Gerçi Türkiye'ye dönüp, dükkan açana kadar on kere fikrim değişir benim ama şu an böyle düşünüyorum.

Dikmek zorluyor aslında ama yaptıkça alışıyorum. Bir de iğneyi elimin değişik yerlerine batırmasam tam olacak :p Fili Derya'dan, diğerlerini Etsy'deki keçe çalışmalarından esinlenerek yaptım.


28 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Sabır işi ve çok güzeller.Ellerin dert görmesin,iğneler acıtmasın.

Bilun ŞEN dedi ki...

Asla fikrin değişmemeli! Çünkü çok güzeller! Bi'an önce gel ve pasaj'da kapı komşum ol :)

NzlGl dedi ki...

Nazocum
çoook güzeller ellerine sağlık.
Ama bu iğne batmalarına bir çözüm bulmalısın bir an önce
çok öptüm kalbli anahtarlığa bayıldım:)

Adsız dedi ki...

nazocum çok şeker olmuşlar.
geçen gün bi yorum da okumuştum anahtarlık yaptığını, merak etmiştim.
tahminimden de güzel çıktılar. fil ve kalpli olanı çok sevdim ;)

herşeyden azıcık dedi ki...

Nazo hepside çok güzel ellrine sağlık ne zaman dönüyorsun?Öptüm

Flame dedi ki...

Filli olana bayıldımmm onu bana ayırrr :) Rezervasyon yapıyorum tamam mı :) Pasaj'dan alırım ben onu sen dönünce :) Nazooo ok mi!!!

Ellerin acımış ama değöiş bence hepsi birbirinden cici Nazocum. Bende çarşıya çıkıp arıcam heryerde renkli keçe..

elfeyp dedi ki...

Vay bee.. Harika olmuşlar.. Azıcık vaktim olsa yapmak isterdim ben de :( Olsun yapılmışı var, onu alırız artık :)

kkkk dedi ki...

Ben en cok fili ve cilegi begendim onlar cok guzel olmuslar

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Aman da aman yaa şunların tatlılığına bak yahu.filleri zaten çok seviyorum ben file bayıldım diğerleri de çok cici.güle güle kullan.dükkan açma fikri de süpper yaa değiştirme bence sen bu düşünceni.harika olur canım.öptüm kocaman.

Adsız dedi ki...

süper olmuş hepsi de ,dikişin çok muntazam,ellerine sağlık.

masaltadinda dedi ki...

gerecekten cok cici gülzel şeyler ugrastırıcıı cok begendim ellerıne saglık

zeynep dedi ki...

sızı mımledım konu cantamın ıcındekıler en yakın zamanda cantanızın ıcındekıler gormek ıstıyorum sevgıler :))

Derya dedi ki...

Çok harika olmuş hepsine bayıldım.
Benim yaptıklarım kocaman kocamandı bende ebatlarımı küçültüp birkaç deneme yapıcam ama bunlar süper. Gülr güle kullan.

AskinAy dedi ki...

emegine saglik canimsin harikalar cok cici olmuslar,sevgilerimle öptüm seni..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazocum sende dondun demek kecelerine :)) Anahtarliklarin cok cici :))

nazo dedi ki...

* Gülen Ablacığım teşekkürler.. Ben de bu şaşkınlık olduğu sürece ellerim acır :p

* Biluncum o zaman sen yan dükkanı kimseye verdirtme :))

* Nazlı Ablacığım teşekkürler.. Alıştıkça batmaz herhalde ;)

* Teşekkürler Özlemcim.. Moonsun'da okumuşsundur;)

* Herşeyden Azıcık, teşekkürler.. Mayıs ortasında dönüyoruz..

nazo dedi ki...

* Alevvv sakın arama, ben getircem sana. Malum posta felaketi olmasaydı elinde olacaklardı çoktan. Azıcık daha bekle canım :p Filden de yaparım, mucu!

* Elfeyp, evet senin için biraz uzak artık.. İki cadı büyüyünce :) Sağol canım..

* Caprice Moda, teşekkürler..

* Tuğbacım beğendiğine sevindim. Dönüşte açarım artık..

* Adsız, teşekkürler..

nazo dedi ki...

* Rose, uğraştırıcı ama çok sevkli.. Sağol..

* Zeynepcim, teşekkür ederim ama ben o mimi yapmıştım. Buradan bakabilirsin.
http://nazoyla.blogspot.com/2008/11/sobe-antanzda-neler-var.html

* Deryacım, beğendiğine sevindim :)

* Aşkınaycım, ben de öpüyorum seni ;)

* Moonishim bağımlılık yapıyorlar :) Teşekkürler..

ayci dedi ki...

huiii mantari sevdim - zehirli degildir umarim - bence sen moonsunla is birligi yap - özel amerika ´da tasarlandi diye hava yaparsin ;)

Hayatın Ressamı dedi ki...

bence fikrini değiştirme çok şeker şeyler yapıyorsun .internet üstünden olmasa bile elden satabilirsin.ben filli çok sevdim.

Unknown dedi ki...

süüperler ellerine saglıkk.ilk once ben satın alıcam:)

Jojee dedi ki...

çok güzel olmuş nazocum valla süpersin

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Şahane olmuşlar..yahu ben kacırdım mı yaka iğnesi de olsalar yıkılmazlar mı? Ben bayılır takarım...hemde takım elbiseme..

Merve dedi ki...

çok beğendim..

şu pasajda güzel şeyler yok hep kıro kıro şeyler gelde güzelleşsin Nazocum :)

nazo dedi ki...

* Ayci, zehirli değil merak etme ;) Ben Türkiye'de pazarlamayı düşünüyorum. Ülkem insanı da faydalansın ama di mi? ;p

* Sihirlicim, şimdilik yapıyorum. Gelince bakacağım çaresine ;)

* Özgecim teşekkür ederim..

* Jojee, teşekkür ederimm canım..

* Tanyacım, yaka iğnesi de olacaklar.. Daha önce yapmıştım bir kaç.. Senin tarzına yakışır ;)

* Mervecim çok gaza geliyorum :p Sağol..

ayci dedi ki...

yoook ben öyle demek istemedim, yani sen tasarla, sonra bunlari tasarliyan bayan, özel amerikaya gitti ilham almak icin, oranin suyu sifaliymis derdiniz :)

nazo dedi ki...

Aycicim peki o zaman, işe yarar diyosan sen olur bu iş :)

zeynepin sesi dedi ki...

çok güzel olmuşlar..özellikle fil :) flame kaptı ama :)