~I LOVE NUTELLA!!~

19.3.09

Yarım saat önce ~sabaha karşı 2.45~, 2,5 ay sonra ilk kez, yarım kavanoz nutella yedim :( Hem de marketten çıkar çıkmaz, arabada.. Çay kaşığı ile.. Kaşığı evden çıkmadan yanıma almıştım.. Alkol ya da uyuşturucu bağımlısı olmak böyle birşey, anladım.. Evet, ben nutella bağımlısıyım.. Sivilcelerim mi artacak, bir yerlerim mi büyüyecek?.. Hiç umrumda değil şuan.. Yarın da krep yapıp, nutellalı yiyeceğim.. Zaten yarın dibini görürüm kavanozun.. Sonraki günlerde de, kuvvetle muhtemel aynanın karşısında öffff'lüyor olacağım.. Ama şuan huzurlu bir uyku çekebilirim :))


34 yorum:

^zeynep^ dedi ki...

Afiyet olsun!!! önceden (yani cocukken, kilo problemim yokken) bende cay kasigiyla azar azar yerdim, hatta kiyida kösede kalanlari da bir güzel siyirirdim parmaklarimla yerdim:) ama simdi... almiyorum bile eve, bagimlilik yapiyor, dedigin gibi:)

Adsız dedi ki...

bende çok abarttım bu sabah midem yanıyor şimdi :))

L@L dedi ki...

Canım bende böyleyim işte :) İyi yapmışsın tatlım, ne demişler yerim kaloriyi :)

lale kunt dedi ki...

ahaha al benden de o kadar, ama çay kaşığını yanımda götürmüşlüğüm yoktu hiç. demek ki o bir üst level :))

ya gerçekten bağımlılık bu yaa, pazardan salıya bir kavanoz yedim! dün yenisini aldım ama açmamak için kendimle savaş veriyorum..

beetlejuice dedi ki...

Nazocum, ben de bağımlıyım:( Daha dün aldık eve, yedim 2-3 tatlı kaşığı ama ben sıcacık ekmeğin üstüne sürüp sürüp kavanozu bitirmek istiyorum. Acaba yapıp rejime mi girsem sonra:)

serrose dedi ki...

olsa da yesek :((((((((((
afiyet bal olsun

ASLI dedi ki...

Nazo şu nutelledan bnde asla vazgecemiyorum ya..Şu aralar kriz durumum yok ama midem azcık kazndımı bir bardak süt yanına mutlaka nutellaa oh ne ala :D

Haydins dedi ki...

Afiyet olsun, evde kocanin nutellasi var hiiic elimi surmek aklima gelmez valla..Cikolatayla pek aram yoktur ben tuzlu seyleri severim..Hatta adet donemlerimde tuza parmagimi basip tuz yerim :) o kadar yani :)

gunduz68 dedi ki...

ben de bayılıyorum bende...kokusu bile bir başka yaaa....:)

Unknown dedi ki...

Keşke krepleri de önceden hazırlayıp alsaydınız yanınıza :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayy nazocuuum hatırlattın bana bak şimdi.uzun bir zamandır yemiyorum nutella ben tutuyorum kendimi.bir geçen hafta cuma günü sadece bir çay kaşığı yedim dayanamadım.ama şimdi yine aklıma geldi hem de krep dedin ya sanırım yarın kahvaltıda yapacağım ben de nutellalı krep.ne güzel bir şeydir bu ya. daha ben geçen gün kendi kendime diyordum şu nutellanın fabrikasını görmeli o kocaman çikolata kazanlarına ellerimi daldırmalıyım kafamı sokmalıyım diye hayaller kuruyordum charlie nin çikolata fabrikasındaki gibi aynı:):)biz nutella canavarlarıyııızzzz:)

Merve dedi ki...

ay ay nasıl severim nasııll!

nazocum korkma laliş yemiş zayıflamıştı zayıflatma etkisi var ;PP

herşeyden azıcık dedi ki...

Afiyet şeker olsun Nazocum:))

Hayatın Ressamı dedi ki...

canım afiyet olsun
bir kaç tane 3 gün sürecek sivilce için sevdiğin tattan vaz geçmene değmez.
gubuşta senden çok seviyordu nutella'yı şimdi yemesi yasak.
sağlıklıyken ve keyfin yerindeyken yemene bak.eften püften sebepler için endişe etme.allah sağlık versin sivilceler 3 gün sonra geçer.

NzlGl dedi ki...

Afiyet şeker olsun nazocum
Biraz büyümelere göz yumacaksın artık:)))))

Flame dedi ki...

Nazocum afiyet, bal, şeker olsun :))))

Alperde okuldan yeni geldi şimdi yanımda, resmi görünce bir ahhh çekti :)

-anneee biz nutellayı biliyoruz zaten neden koymuş ki bilgisayara dedi!!! alem çocuk :)))

assortiek dedi ki...

ye nazocum ye,boşveer:)
mutlumusun ona bak:)
ama kreple nutella istedim ben şimdi walla oysa az önce ülker golden antepfıstıklı yedim:))

Pilli-Cadi dedi ki...

uff yaaa:):)

diyete hayir diyete hayir:D

Gizem. dedi ki...

oh iyi olmuş:)) arada bir yapılmalı:)

Unknown dedi ki...

Afıyet olsun :)) Ben 3 haftadır rejimdeyim, o yüzden unuttum krem çikolata yemeyi bir süredir mecburen... Türkiye'ye dönünce Sarelle'yi de denemeni öneririm. Kesinlikle çok başarılı.

AskinAy dedi ki...

oh oh afiyetler bal sekerler olsun canim:)

Derya dedi ki...

Ben artık markette o reyondan hızlıca geçiyorum yoksa önüne geçemiyorum bu işin bağımlısıyım çook seviyorum.

ayci dedi ki...

bir daha ki sefere cay kasigi degil, kepce al yanina :)

ayci dedi ki...

bir daha ki sefere cay kasigi degil, kepce al yanina :)

Martie! dedi ki...

Bizler çay kaşığıyla sarelle yiyenler grubundanız xD

Fakat nutella feci bir lezzet.Bu lezzete hayır diyemiğciyim doğrusu xD

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum afiyet olsun.Buaralar kiminle konuşsam garip bir şekilde nutellayı bitirdim diye duyumlar alıyorum:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Ah bu nutellayı görmemiş olayım :P Çay kaşığını yanına alma fikrini ise şu saniyede unutmalıyım.. Amaan Nazo boşver afiyet olsun, hem nutelladan sonra bir iki gün dikkat edersen bir şeycik olmaz, hemen yerleşmez zaten alınan kaloriler vücuda ;) Sefan olsun canım :)))

nazo dedi ki...

* Zeynepcim ben çikolatayı severim ama öyle çok abartılı değil. Bir tek nutellanın yeri ayrı. Tok olsam bile yiyebilirim. Almıyordum bir süredir, dün olan oldu :)

* Özlemm yedikçe yiyesin geliyor değil mi? :)

* Lalcim yeriz kaloriyi :))

* Lalecim, sanırım bir sonraki leveldeyim. Allah sonumuzu hayır etsin :)) Gidene kadar bir daha almayacağım :)

* Beetle Juice, ekmek üstü olayı ayrııı.. Onun için sabrediyorum. Sade yiyince teselli oluyor bana :) 2 gün yiyip, 1 hafta rejim :))

* Serrosecummm, teşekkür ederim..

nazo dedi ki...

* Aslıcım, süt, neskafe, Türk kahvesi, hatta kola yanına nutella.. Herşeye yakışır :))

* Haydins ilk kez duyuyorumm.. Her eve lazımsın sen :)) O dönemlerde çook yerim ben tatli şeyler.. Çikolata yoksa reçel yerim kaşık kaşık :)

* Gündüzcüm, bence de.. Zaten kavanozu açınca, önce bi içime çektim kokusunu, oohhh be dedim.. Sonra başladım kaşıklamaya :))

* Merhaba Buket,
Krepler sabaha.. Zaten gecenin bir yarısı dayanamadımm, gittik :)

* Tuğbaaa, küçükken sagra special çikolata çeşmesi vardı. Annem götürürdü beni, bayılırdıııımmmm :) Nutellayı bulana selam olsunn bizden :)

* Merve Lale'nin durum farklı sanırım. Ben de tam tersi bir etki oluyor valla :))

nazo dedi ki...

* Herşeyden azıcık, teşekkür ederim canım..

* Sihirli Eller, haklısın ama nutella da yararlı bişey değil :) Abartmadan yemek lazım arada.. Eşinde inşallah sağlığına kavuşunca, kaldığı yerden devam edecek..

* Nazlı Abla, göz yumuyorum artık, napalım :)

* Alevvv, o Alper getirtmesin beni yanına :))) Şaka tabii, çocuk haklı, bizim otu çöpü yazmamıza anlam veremiyor :)

* Assortiek, nutellanın yeri ayrı, ne yersen ye :) Mutluyum valla ;)

nazo dedi ki...

* Pilli Cadıi bence de hayır :))

* Pammuk, tabii ya.. Arada bir :)

* Quentins, sarelle ilk göz ağrım.. Onu da çok severim ben.. Rejimde başarılar..

* Aşkınaycım, sağol canım..

* Deryacım, zaten ne olduysa dün market alışverişi esnasında oldu. Eşim nutella alayım mı sana demişti. Hayır demiştim bende.. Sonra gece dayanamadım :( :p

* Ayci, alırım ama sonra vinç kaldırır beni :)

* Martielex, hiç farketmez. İkisini de yerim bayıla bayıla :)

* Zilsizcim sen bitirmedin mi hiç. Öyleyse çok şey kaçırıyorsun :))

* Marjo, yerleşmez di mi? Oh ne ala o zaman :)))

Adsız dedi ki...

Ben hiç tatlı seven birisi değilim ama bu sabah uyandığımda eşime bana nutellalı ekmek yaparmısın işyerinde yiyeceğim dedim.Şu an işyerindeyim bir elimde nutellalı ekmek diğer elimde nescafe.Tesadüf senin blogunu açtım sende tatlı krizindeymişsin...Ne güzel tek bu tür bağımlılıklarımız olsun dimi. :-)

Adsız dedi ki...

nazo gelin ayağına takar halhal.Bu gıdısle devam edersen bılekler kalınlascak halhal hayal olcak:P
sempatıklıgıne sıgınarak ıgrenc esprı yaptım affola.
blogunu cok sevıyorum nazocum.
nutella canavarıyım bende ama senın gıbı oram cıkar mı buram cıkar mı dıye dusunmeden de muza nutella surup doyasıya yıyebıluorum krız gelmıs gıbı oluyor:)
ama nıkahım yaza oldugu ıcın su an nutella kavanozu baharatlıkların orda ölümle başbaşa yalnız:P

Laçin Tenel dedi ki...

ay bizdeki de bitiyor :((
iyi fikir bu arada markete kaşıkla gitmek