HAFTA SONU

3.3.09

Eşimin tez anketlerini yaptırmaya başladık hafta sonu. Bellagio Otel'in önü çok uygun. Çünkü yarım saatte bir olan su gösterisini bekleyen turistlere yaptırıyoruz. Dinlenirken ve gösteriyi beklerken dolduruyorlar anketleri. Elimizde anket tahtaları, bende bir sırt çantası korkulu rüyaları olduk turistlerin. Aslında sıkıcı bir anket değil ama ilk başta önyargılı davranıp, daha konuşmaya başlamadan hayır diyenler oluyor. Kimisi çok ilgili davranıyor. Kimisini ikna etmek gerekiyor. Bir de başımıza güvenlik görevlisi çıktı. Yok otelin duvarına dayanarak yapmasınlar, yok burası bizim. İşportacı gibi güvenlik geliyor kaç, duvardan çekil gibi action'larda yaşadık. Haftaya devam edeceğiz. Ben de fotoğraf çektim bir yandan. Güzel olanları ayrı bir yazıda paylaşırım. Aşağıda anketlerimizi doldurmayı kabul eden pek değerli insanlar, The Eiffel Tower ve gelin-damat görüyorsunuz. Gelin biraz değişik :p Vegas'ta Strip'te ve otellerde önde gelin damat, arkalarında ise yakınlarını görmek mümkün. Bildiğim kadarıyla evlilik prosedürleri çok uygun ve otellerin sunduğu imkanlar mükemmel.
Burada en çok hoşuma giden şeylerden biri rengarenk taksiler. Tepelerinde reklam panoları var. Bizim sarı taksilerden daha eğlenceli geliyor nedense bana. Bir de reklam panosu demişken; kamyonet gibi bir aracın kasasında dev boyutlarda reklam panosu taşıyanlar var. Onların tek görevi 24 saat işlek caddelerde, özellikle Strip'te dolaşmak, haliyle de trafiği tıkamak. Yaptıkları reklamlarda 'beni ara, tanışalım, kaynaşalım şeklindeki kadın reklamları', dev resimli üstelik..
Aşağıda Bellagio'nun geçen aydan beri devam eden proje fotoğrafları var. Konsept 'Çin Yeni Yılı'. Çin Zenginlik Tanrısı ve bilimum tasarımlar yapmışlar. Yine çok yaratıcı buldum. Bu yıl öküz yılıymış, altın kaplama boynuzlu öküz kolajın alt sırasında.
Bunlar da cuma ganimetlerim. H&M Türkiye'de neden yok düşünmekteyim. Ürünlerin çoğu Made in Turkey. Mısır'da bile mağazaları var, biz de neden yok anlamış değilim. Neyse geçen sefer gittiğimde pek çok şey görmüştüm. Bu kez geçen seferkilerden eser yoktu. Tükenmiş herşey, yenileri gelmiş ama ben onları daha çok beğenmiştim. Neyse artık 2,5 ayımız var daha :) Çanta, kolye, şal ve kot aldım. Bluz ise Banana Republic indiriminden. Lacivert beyaz çizgili. Kolları daha dökümlü ve güzel duruyor üzerimde. Oradan indirime girdikçe aldıklarımı valize koyuyorum, giyersem yıkamayayım diye. Çamaşır makinemiz pek iyi davranmıyor kıyafetlerime. İşte böyle geçti bu hafta da.. Dönme zamanı yaklaştıkça zaman hızlı geçiyor sanki :)
Bu arada tezimi yazmaya başladım nihayet. Her akşam 2-3 saat çalışıyorum. Sırf yazın rahat edeyim diye. Uzun süre ara verince çok sıkıcı geldi çalışmak ama yaz sıcağında çalışmaktan iyidir. Şimdilik bu kadar..


25 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazocum, anket isi cok zor biliyorum, ben de anket yapmistim ama insanlar pek bir garip daha dinlemeden anlamadan kaciyorla resmen :)) Keyfili gecmesine sevindim, cicilerin ve reseimler super :)) az kaldi, doya doya tadini cikart Nazocum :))

Haydins dedi ki...

Nedense isim olsada olmasa da anket yapanlardan kacarim..Herhalde cocukluktan gelen "tanimadigin insanlarla konusma" durumundan olsa gerek :) sacma sorular sorulurda zor durumda kalirim belki :)
Aldiklarin cok ciciymis gule gule kullan..Mart ortasi gibi burdada h&m acilacak bende donmeden nasiplensem diye bakiyorum :)

Noni dedi ki...

Amanin o gelin ne öyle yanındaki damatsa vay haline :D

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

fotolara bayıldım...Bütün gelinler güzeldir diyeceğim ama bu gelin bir başka??:)

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım benim bildiğim h&m burda var ..bazı yerlerde ürünleri satılıyor diye biliyorum...

bu 2.5 ayı dolu dolu keyifle tadını çıkar ...sağlıkla huzurla

öpüyorum canım seni

herşeyden azıcık dedi ki...

Selam sen de Coco Chanel Mademoiselle cisin anladığım kadarıyla kulübümüze hoşgeldin:)) Bu koku bağımlılık yapar.Ama alıken dikkat et 2 çeşiti var Dubai de yapılan daha ucuz ve daha az kalıcı Paris te yapılan daha pahalı ama ben birgün sürersem birgün sürmüyorum.Giysilerini yıkasan bile kokusu çıkmıyor.Cicilerin çok güzel güle güle kullan.Öptüm

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Anket ve tez konusunda kolay gelsin Nazo! Aldıklarını çok beğendim. Bence oradayken alabildiğin kadar al:) Şafak:74 bizim bugün:)) Öpüyorum seni kocaman:))

Jojee dedi ki...

çok eğlenceli günler yaşıyorsun senin adına çok sevindim:)
H&M almanyaya bende gttiğimde cidden made in turkey yazıyordu herşeyde.anneme diyorum elin almanyasına geldik yine made i turkey i bulduk:)

Flame dedi ki...

Lacivert bluza bayıldım. Kolları çok hoş eminim üzerinde çok daha hoş duruyordur.

Gelinle damadada bayıldım! pek yakışmışlar :) Ne kötüyüm yaaaa :( ayıp Alev sus susss kendine bak sen :)

Anket yapmak zevkli ama yorucudur heralde. Yollarda durduranlara daha nazik davranacağım bundan sonra :) sözzz

Merve dedi ki...

bizde lisans tezim için anket yapmıştık arkadaşlarımla..acayip zordur bilirim..kolay gelsin..ama amerikalılar yardımcı olmuşlardir eminim..

aldıklarını da çok sevdim nazocum..şal,kolye çok şık hepsi tam kombin olmuş bahara giy çık yani güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

tez için kolay gelsin bence de bitir yaz a kalmasın.
aldıklarının hepsi çok güzel ben çok beğendim.
güle güle kullan hepsini :)

a. gizem dedi ki...

aa ben de 3 gün izin aldım nazocuuum valla yazıyorum bişiler... o yuzden sessizim bu aralar :) ama senin de başlamana çok sevindim canım kolay gelsin ikimize de ...

serrose dedi ki...

Ben de anketcielrden kacanim genelde :)

Aldiklarini gule gule giy:)
sevgiler

AskinAy dedi ki...

resimler cok güzel canim,rengarenk taksilerde cidden cok hosmus,heryerde rastlanmiyor bu tür taksilere:))cicilerinde hayirliolsun gülüm harikalar cok cok begendim güle güle kullan...ciddende h@m'de en fazla türkiyeden gelme kiyafetler satiyor bizim burada cokta tutuluyor bu magaza nezaman girsem tiklim tiklim dolu:))

zehra dedi ki...

TAKSİLERE BAYILDIM AYRICA HAYIRLI OLSUN YENI CICILERINIZ:))))

Bilun ŞEN dedi ki...

Ay ben de kaçıyorum Nazo'cum anketörlerden :( Söz bundan sonra daha ılımlı olmaya çalışıcam :)
Cicilerine bayıldım, güle güle kullan canım benim. Fotoğraflar da çok güzel, cıvıl cıvıl..

nazo dedi ki...

* Moonishcim o zaman anlıyorsundur. Neyse ki yolda durdurmak zorunda kalmadık insaları. Zaman geçiyor ve ben hırs yapıyorum alışveriş, gezi :)

* Haydinscim korkma ya, senin cevapların olduğunu kimse bilmez. İsim de istemiyoruz. Bir köşede dolduruyorlar kendileri, bitince alıyoruz :) H&M'ye mutlaka uğra. Fiyatları uygun ve çeşit çok..

* Nonicim damat daha güzel değil mi? :)

* Elçincim Tr.de ihraç fazlasını falan satıyorlar. Mağazası yok ama açılacakmış diye duyumlar alıyorum. Kalan zamanın tadı çıkacak umarım :) Sevgiler canım..

* Herşeyden azıcık bilgiler için teşekkürler. Kokusu çok kalıcı cidden. Kıyafetlerimi değiştirip, mutfağa geldim. Uzun zaman sonra odaya gittiğimde süper kokusu hakimdi :) Sevgiler.. bu arada hoşgeldin ;)

nazo dedi ki...

* Seblacım bundan sonra öyle olacak, ne alırsam kar :) Bizim 3 gün daha azalacak şafak. Bilet alacağız bugğn yarın 12 Mayıs'a :)

* Jojee aynı şeyi ben de görüyorum. Bir de Zara'da Tr'de üretilmiş ürünler var. Sevgiler..

* Alevcim, teşekkür ederim. Gelin biraz değişik, damat daha güzeldi valla. Bir sürü senaryo ürettik kendileriyle ilgili ama burada yazmayayım :p Bir de yolda durdurmuyoruz biz. Ben de durmam hiç :))

* Mervecim, giydim bile :) Anketler de çok çok zorluk çekmiyoruz ama yavaş ilerliyor. Sağol canım..

* Özlemcim gayretliyim, bakalım :) Teşekkür ederim..

nazo dedi ki...

* Gizoşcum ben de yavaş ama emin adımlarla ilerliyorum. Sıkılmamak için çok yoğunlaşmasam da iyi gidiyor sayılır.. Kolay gelsin sana da canım..

* Serrosecum ama bilimsel anket bu, kaçma gelll :)) Teşekkürler canım..

* Aşkınaycım pek çok ünlü markanın benzer ürünleri oluyor, ee fiyatları da uygun.. Taksiler sevimli değil mi? Teşekkürler canım, öpüyorum..

* Zehracım teşekkürler..

* aa bi kaçan daha :)) her anketi doldurma tabii de, daha ılımlı ol cicim :) Teşekkürler, öpüyorum..

NzlGl dedi ki...

Demek anketlere hoşgörüsüzce yaklaşmak bize özgü değil:))) (Gerçi işim acele olduğunda bende hayır diyorum ama sonra üzülüyorum)
Umarım haftaya daha kolay geçer sizin için.
Cicilerine bayıldım hele bluzuna güzel günlerde kullan nazom
Eeee öğretmenim çocuklara hak verin şimdi. Ara verince toparlanmak zor oluyormuş değil mi:)))))
Fotoğraflar çok güzel. TAksilere bayıldım. Keşek bizde de renkliler olsada bu ... rengi taksilerden kurtulsak(ne ayıp bana)

Umarım zıtlıkları kadar mutlu olurlar gelinle damat:)))
Sevgilerimle çok öptüm canım

Quentins dedi ki...

H&M Istinye Park`ta acilacakti ne guzel, alisveris merkezi acildigindan beri heyecanla bekliyordum ama haftasonu gazetede okudugumda ogrendim ki H&M icin ayrilan yeri C&A`ya vermisler. Malum H&M`in ic camasirlari hep Made in China, kotasiydi, global kriziydi derken ertelemisler iste yine Turkiye pazarina girmeyi :(

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum dönüşe bu kadar az kalmışken radını çıkartıosunuz oraların.Fotolar süper renkli renkli.
Ayrıca alınan kıyafetlerde öyle.Güzel günlerde kullan:)

Tanya's dedi ki...

Anket yapmak zor yahu..genelde bende hıyy der yürürüm..nedense..

Tez kolay gelsin..H&Mler şahaneymiş..güle güle giy.

nazo dedi ki...

* Nazlı Ablacım gelin damat konusunda en olumlu ve güzel yorum senden gelmiş :)) Teşekkür ederim.. Taksilerin rengi konusunda da katılıyorum valla sana :))

* Quentins, bilgiler için çok teşekkür ederim. Çok ilginç, onca marka nasıl tutunuyor da H&M olmuyor.. Bundan sonra daha zor desene, kriz bitecek gibi değil..

* Zarifecim teşekkürler..

* Tanyajım ben de öyle derdim, demeye de devam ederim galiba :p Teşekkür ederim canım..

Adsız dedi ki...

Tez hazırlama aşamasında hayattan kopmamanı diliyorum.